نتایج ارزشمند تیمهای تبریزی در هفته بیستم لیگ فوتسال/ آتش بازی لاله های نارنجی و شاگردان اصغری مقدم

دو پیروزی ارزشمند و یک شکست، حاصل کار نمایندگان تبریز در هفته بیستم لیگ فوتسال بود. به گزارش خبرنگار ورزشی اعتدال پرس، در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال، عصر امروز هر سه نماینده استان به میدان رفتند و با کسب دو پیروزی و یک باخت، ۶ امتیاز به دست آوردند. تیم دبیری […]

image_pdfimage_print

دو پیروزی ارزشمند و یک شکست، حاصل کار نمایندگان تبریز در هفته بیستم لیگ فوتسال بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی اعتدال پرس، در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال، عصر امروز هر سه نماینده استان به میدان رفتند و با کسب دو پیروزی و یک باخت، ۶ امتیاز به دست آوردند.

تیم دبیری تبریز مدافع عنوان قهرمانی که این روزها حال و روز خوبی ندارد در یک بازی برتر موفق شد میهمانش فرش آرای مشهد را ۶تایی کند.

دبیری که در بازی این هفته میزبان فرش آرا بود، موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ حریفش را مغلوب کند و سه امتیاز ارزشمند از این مسابقه را به دست آورد.

بهترین بازیکن این میدان، فرهاد فخیم مهاجم گلزن دبیری تبریز بود که به تنهایی چهار گل از شش گل تیمش را به ثمر رساند تا نقش پررنگی در رقم خوردن این پیروزی داشته باشد. دو گل دیگر تیم دبیری را جواد اصغری مقدم و بابک اکبری به ثمر رساندند.

شاگردان جواد اصغری مقدم با این پیروزی، ۳۰ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از فرش آرا در رده ششم قرار گرفتند.

مس سونگون دیگر نماینده استان نیز در بازی هفته بیستم خود، بازی بسیار خوب و هیجان انگیزی مقابل گیتی پسند اصفهان ارائه کرد.

این تیم موفق شد یک پیروزی پر گل خارج از خانه، برابر حریفش کسب کند.

مس با نتیجه ۸بر۵ گیتی پسند را مغلوب کرد تا سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

شاگردان تقی پور اگر یک گل دیگر را به ثمر میرساندند می توانستند ضمن کسب عنوان بهترین خط حمله لیگ، جای گیتی پسند را در رده سوم جدول به دست بگیرند.

مسلم رستمی ها (۲ گل)، حمیدرضا یوسفی (۳ گل)، مرتضی عزتی، دیگو داسیلوا و مجید رضایی گلزنان تیم مس در این مسابقه بودند.

اما شاگردان مجید زارعی در پایاسازه پس از کسب پیروزی برابر دبیری در هفته نوزدهم که باعث محرومیت دو ساله افشین دبیری شد، به مصاف تیم فردوسی مشهد رفت که با ۳ گل مغلوب میزبانش شد.

پایاسازه با این باخت ۱۶ امتیازی باقی ماند تا همچنان به عنوان یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک مطرح شود.

پایاسازه با این شکست کار سختی را برای بقا در لیگ برتر خواهد داشت.

انتهای خبر