انصاری رفت/ شهردار جدید منطقه ۹ تبریز منصوب شد

طی حکمی از سوی شهردار تبریز، شهردار جدید منطقه ۹ تبریز منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، در مراسمی با حضور آقامحمدی معاون اداری و مالی شهرداری مرکز، حسنی مدیر کل حراست شهرداری تبریز، رییسی معاون هماهنگی امور مناطق و سایر مدیران و مسئولان شهرداری منطقه ۹، از زحمات یعقوب انصاری تقدیر شده و مهندس […]

image_pdfimage_print

طی حکمی از سوی شهردار تبریز، شهردار جدید منطقه ۹ تبریز منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، در مراسمی با حضور آقامحمدی معاون اداری و مالی شهرداری مرکز، حسنی مدیر کل حراست شهرداری تبریز، رییسی معاون هماهنگی امور مناطق و سایر مدیران و مسئولان شهرداری منطقه ۹، از زحمات یعقوب انصاری تقدیر شده و مهندس حمید شاهوردی به عنوان شهردار منطقه ۹ تبریزمعرفی شد.

آقامحمدی، معاون اداری و مالی شهرداری تبریز، در ابتدای جلسه با تقدیر از زحمات شهردار سابق منطقه ۹ گفت: امروز شاهد تقویت زیر ساختهای مناسب در حوزه شهرداری منطقه ۹ هستیمکه این امر،  در سایه ی تلاش تمامی همکاران منطقه  ۹ اتفاق افتاده است.
وی شهرک خاوران را فرصتی برای مردم شهر تبریز و ارزشی  برای شهرداری کلانشهر تبریز دانست وگفت: این منطقه تا به امروز پیشرفت خوب و قابل قبولی داشته است که بعد از این نیز با مدیریت و تدبیر مهندس شاهوردی شاهد شکل گیری آینده شهرک مدرن خاوران  خواهیم بود .

آقامحمدی ادامه داد: با توجه به پیشینه ی درخشان مهندس  حمیدشاهوردی این انتظار دور از ذهن نیست چرا که ایشان در تمامی عرصه های خدمت گذاری توان بالای مدیریتی وعلم خود را ثابت کرده که باعث ارتقای کیفیت و کمیت حوزه کاری خود شده و قطعا این اتفاق در این منطقه نیز روی خواهد داد .

در ادامه، انصاری ضمن تشریح خلاصه ای از عملکرد خود در منطقه۹  از تحقق۱۱۵ درصدی بودجه در۱۰ ماهه گذشته خبر داد و از پروژه های در حال اجرای شهرک و انجام زیر ساختهای آن از جمله کابل گذاری برق، لوله گذاری شبکه آب،کابل گذاری مخابرات و عقد قرار داد با شرکت گاز سخن به میان آورد. همچنین وی ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس شاهوردی از تمامی همکاران شهرداری منطقه ۹ صمیمانه تقدیر و تشکر کرد .

حمیدشاهوردی به عنوان شهردار منطقه 9 تبریز منصوب شد title=

در پایان مراسم نیز حمید شاهوردی طی حکمی از سوی دکتر نجفی به عنوان شهردار منطقه۹ منصوب شد.

لازم به ذکر است وی پیش از این معاون شهرسازی شهرداری منطقه ۵ بود.

انتهای خبر