حاشیه های ثبت نام کاندیداها/ پایان ۳۰ سال ریاست صادقیان در اتاق بازرگانی تبریز و رکود شکنی کاندیداها

با پایان مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری انتخابات ۱۸ اسفند ماه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز ۷۲ نفر اعلام آمادگی کردند.  به گزارش اعتدال پرس، از جمله حاشیه های ثبت نام این دوره از انتخابات اتاق عدم ثبت نام رحیم صادقیان که سابقه ۳۰ سال ریاست این اتاق را در […]

image_pdfimage_print

با پایان مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری انتخابات ۱۸ اسفند ماه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز ۷۲ نفر اعلام آمادگی کردند.

 به گزارش اعتدال پرس، از جمله حاشیه های ثبت نام این دوره از انتخابات اتاق عدم ثبت نام رحیم صادقیان که سابقه ۳۰ سال ریاست این اتاق را در کارنامه دارد، به عنوان کاندیدا بود.

این گزارش حاکی است، روز گذشته با پایان مهلت قانونی ثبت نام ۷۲ نفر از اعضای واجد شرایط اتاق بازرگانی تبریز برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کردند که در طول ۱۰۴ سال عمر اتاق بازرگانی تبریز بی سابقه بود.

بر اساس اعلام منابع آگاه از بین هیئت رئیسه فعلی اتاق بازرگانی تبریز به جز رحیم صادقیان، آقایان عزیز کلینی، هوشنگ فاخر، علی اصغر پورفرشچی زاد و سعید اورندی در انتخابات ثبت نام کردند ، این در حالی است که پیش بینی می شد از بین این نفرات علاوه بر رئیس تعداد بیشتری کاندیدا نشوند.

این گزارش می افزاید، یکی دیگر از چهره هایی که در این دوره از انتخابات از ثبت نام انصراف داد، احمد محمدزاده عضو فعلی هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و مشاور صنعت، معدن و تجارت استاندار آذربایجان شرقی است که پیش بینی می شد به عنوان کاندیدا بار دیگر در انتخابات حضور داشته باشد.

از دیگر حاشیه های این دوره از ثبت نام کاندیداها حضور تمام مدیران شرکت های اقماری تراکتورسازی ایران است که به عنوان کاندیدا ثبت نام کرده اند.

همچنین صادق نجفی شهردار تبریز نیز طی هفته گذشته با حضور در اتاق بازرگانی تبریز به عنوان کاندیدا ثبت نام کرد تا بعد از موفقیت در جلب نظر اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برای تصدی شهرداری تبریز بخت خود را این بار در بین تجار و بازرگانان امتحان کند.

انتهای خبر