سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی: احداث ۵ تصفیه خانه در شهرهای استان/ ۹۷ کیلومتر شبکه فاضلاب در آذربایجان‌شرقی اجرا شد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت: در ۹ ماهه سال‌جاری بیش از ۹۷ کیلومتر شبکه فاضلاب در استان آذربایجان شرقی اجرا شده است. به گزارش اعتدال پرس، محمد ایمانلو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در حال حاضر خدمات خود را در بخش جمع آوری […]

image_pdfimage_print

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت: در ۹ ماهه سال‌جاری بیش از ۹۷ کیلومتر شبکه فاضلاب در استان آذربایجان شرقی اجرا شده است.

به گزارش اعتدال پرس، محمد ایمانلو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در حال حاضر خدمات خود را در بخش جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در ۱۷ شهر استان آذربایجان‌شرقی در قالب بیش از ۵۷۰ هزار فقره انشعاب فاضلاب که از سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی  استفاده می‌کنند برای جمعیتی بالغ بر بیش از یک میلیون و ۶۳۱ هزار نفر خدمات فاضلاب ارائه می‌دهد.

وی درصد بهره‌مندی جمعیت استان از شبکه فاضلاب را بیش از ۵۷ درصد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در ۱۷ شهر استان طرح‌های فاضلاب در آنها اجرا می‌شود و ۱۲ شهر استان نیز دارای انشعاب فاضلاب است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی در مورد اجرای لوله‌گذاری فاضلاب در استان گفت: برای سال‌جاری ۱۰۵ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب پیش بینی شده است که در ۳ ماهه سوم سال سال‌جاری بیش از ۴۱ کیلومتر و در ۹ ماهه سال نیز ۹۷  کیلومتر بود که به حول قوه الهی از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

ایمانلو گفت: در حال حاضر در استان تعداد ۹ تصفیه‌خانه فاضلاب فعال در مدار بهره‌برداری بوده و همچنین تعداد ۵ تصفیه خانه فاضلاب شهرهای هریس, بناب, هشترود, آذرشهر و ملکان نیز در دست احداث است.

وی افزود: با اجرای لوله‌گذاری شبکه فاضلاب در سال‌جاری طول شبکه فاضلاب به ۲ هزار و ۸۱۴ کیلومتر در سطح استان رسیده است.

 ۹۷ کیلومتر شبکه فاضلاب در آذربایجان‌شرقی اجرا شد

انتهای خبر