شکست سنگین تراکتور در تبریز، بازهم سرمربی جوان تیم را به حاشیه برد/ از اعتراض تماشاگران تا انتقاد عضو هیئت مدیره باشگاه به عملکرد تیم

شکسن سنگین و تحقیرآمیز تراکتورسازی برابر مهمان مشهدی خود، بار دیگر این تیم و سرمربی جوان آنرا به حاشیه برد. به گزارش اعتدال پرس، دیدار تیم‌های تراکتور سازی و پدیده مشهد در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز با برتری ۳ بر یک تیم پدیده در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به پایان […]

image_pdfimage_print

شکسن سنگین و تحقیرآمیز تراکتورسازی برابر مهمان مشهدی خود، بار دیگر این تیم و سرمربی جوان آنرا به حاشیه برد.

به گزارش اعتدال پرس، دیدار تیم‌های تراکتور سازی و پدیده مشهد در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز با برتری ۳ بر یک تیم پدیده در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به پایان رسید تا شروع کار عباسی مدیرعامل جدید باشگاه، با ناکامی سنگین و چالش تصمیم گیری درباره آینده کادر فنی تیم همراه شود.

تراکتورسازی که در ۸ هفته گذشته ۴ باخت را تحمل کرده با این شکست به رده پنجم جدول سقوط کرد.

در شرایطی که رقبای تراکتورسازی در حال فاصله گرفتن از این تیم هستند، رسول خطیبی باید هر چه سریع تر نسبت به نمایش ضعیف تیمش واکنش نشان دهد.

تراکتوری ها که چند وقتی است خوب نتیجه نمی‌ گیرند، امروز هم با وجود فشار روی دروازه پدیده کمتر قادر به خلق موقعیت بودند اما بازی تهاجمی آنها فرصت های بیشماری را نصیب شاگردان مرزبان می‌ کرد و اگر بی دقتی مهاجمان نبود، تعداد گل های پدیده به مراتب بیش از این می‌ شد.تراکتور پدیده

پنجمین پیروزی پدیده مقابل تیم های تبریزی در شرایطی رقم خورد که تراکتوری ها به قضاوت احمد صالحی داور این بازی اعتراض شدیدی داشتند. آنها علاوه بر اینکه پنالتی منجر به گل پدیده را نادرست می‌ دانند، عقیده داشتند مهرداد بایرامی نیز در نیمه دوم باید یک پنالتی برای تیمش به دست می‌ آورد. با این حال پدیده در مسابقه امروز دست بسته نبود و حتی می‌ توانست ۳ بار دیگر هم دروازه تراکتورسازی را باز کند.

 اعتراض تماشاگران تبریزی به ناکامی خانگی تراکتورسازی

پس از شکست خانگی تراکتورسازی برابر پدیده، تماشاگران تبریزی به عمکلرد تیم خود در این بازی اعتراض کردند.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد در حالی با برتری سه بر یک تیم میهمان مشهدی به پایان رسید که تماشاگران تبریزی نسبت به بازی تیمشان، شعارهای اعتراض‌آمیزی دادند.

در این بازی هواداران تیم تراکتورسازی تبریز به دنبال عملکرد ضعیف تیمشان، زودتر از سوت پایان، ورزشگاه را ترک کردند. آنها از دقیقه ۸۰ سکوها را ترک کرده و از ورزشگاه خارج شدند.

همچنین تعدادی از تماشاگران تبریزی نیز نسبت به بازی تیمشان، شعارهای اعتراض‌آمیزی دادند.

 انتثاد عضو هیات مدیره و واکنش خطیبی به وی

دارا غزنوی عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در حالی از نتایج چند هفته اخیر این تیم در لیگ برتر انتقاد کرده، که چندروز پیش هیئت مدیره باشگاه نیز درخواست ارائه گزارش علل ناکامی های اخیر توسط کادر فنی تیم را کرده بود.

حسین خطیبیاین درحالیست که مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان بازی امروز، درخصوص مصاحبه این عضو هیات مدیره تصریح کرد: ما کاری به این مصاحبه‌ها نداریم، در کادرفنی تیم تراکتورسازی ما به دنبال انجام کار خود هستیم و سعی می‌کنیم روی تمرینات و کارهایی که باید انجام بدهیم تمرکز کنیم.

حسین خطیبی با بیان اینکه این تیم مستحق دریافت سه گل از تیم پدیده مشهد نبود، گفت: هیچ توجهی به مصاحبه عضو هیات مدیره باشگاه نداریم و به کارمان در تیم ادامه می‌دهیم.

حسین خطیبی که بجای برادر خود رسول، در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد حاضر شده بود، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در مورد بازی با تیم پدیده و خصوصیات فنی و تاکتیکی حریف به بازیکنان‌مان نکاتی را گوشزد کرده بودیم و گفته بودیم پدیده تیم فیزیکی و تاکتیکی است. آنالیز خوبی هم از این تیم داشتیم اما باید بگویم که بازیکنان تراکتورسازی نتوانستند گفته‌های ما را در زمین به خوبی پیاده کنند.

وی ادامه داد: در این بازی شروعی بد داشتیم و گل اول را تقریبا زود دریافت کردیم، پس از این گل تا حدودی در نوع بازی تیم تغییر و جا به جایی‌هایی انجام دادیم تا به گل مساوی برسیم و به این هدف خود هم دست پیدا کردیم اما متاسفانه روی یک غافلگیری گل دوم را در شرایط بسیار بدی دریافت کردیم که این موضوع سبب شد تا تیم ما به لحاظ روحی و روانی به هم بریزد.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: در نیمه دوم سعی کردیم سیستم بازی را عوض کنیم و آن را به ۲-۴-۴ تغییر دادیم. ما نفرات هجومی تیم را بیشتر کردیم اما متاسفانه بازیکنان نتوانستند خواسته‌های ما را به خوبی در زمین پیاده کنند. هر کاری هم کردیم تا بازیکنان به بازی برگردند، نتوانستیم و آنها تنها رو به بازی احساسی آوردند و در همین حین گل سوم را هم دریافت کردیم.

وی در ادامه گفت: با این حال نیمه دوم موقعیت هایی هم برای گلزنی داشتیم که با به ثمر رسیدن آنها می‌توانستیم نتیجه را مساوی کنیم. باید بگویم در مجموع امروز بازی خوبی از تیممان ندیدم و بازیکنان آن نشاط و شادابی لازم را نداشتند.

خطیبی افزود: به نظر من تیم ما هم در دفاع و هم در حمله مشکل دارد انتظار ما از بازیکنان هجومی و خط حمله تیم بیشتر از این بود. در خط دفاع هم غیبت محمد ایران پوریان و خالد شفیعی باعث شده بود تا نظم دفاعی تیم ما به هم بریزد.

جدول رده بندی لیگ برتر جام خلیج فارس در پایان هفته نوزدهم

پایان هفته نوزدهم لیگ برتر با صدرنشینی فولاد همراه شد. در دیدارهای پایانی هفته نوزدهم لیگ برتر تیم های فولاد، ملوان و پدیده پیروز شدند و شکل جدول لیگ برتر را تغییر دادند.

فولاد ۳-۰ استقلال خوزستان 

تراکتورسازی ۱-۳ پدیده 

پرسپولیس ۰-۱ ملوان

جدول رده بندی لیگ برتر جام خلیج فارس

تیم

بازیها

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

امتیاز

۱

فولاد

۱۹

۱۱

۴

۴

۲۳

۱۲

۱۱

۳۷

۲

نفت تهران

۱۹

۹

۸

۲

۲۶

۱۵

۱۱

۳۵

۳

استقلال

۱۹

۱۰

۴

۵

۳۲

۲۳

۹

۳۴

۴

سپاهان

۱۹

۹

۷

۳

۲۸

۱۹

۹

۳۴

۵

تراکتورسازی

۱۹

۹

۵

۵

۳۳

۲۳

۱۰

۳۲

۶

ذوب آهن

۱۹

۷

۶

۶

۲۴

۱۸

۶

۲۷

۷

سایپا

۱۹

۷

۶

۶

۲۰

۱۶

۴

۲۷

۸

صبای قم

۱۹

۶

۷

۶

۱۹

۲۱

۲-

۲۵

۹

پدیده

۱۹

۵

۹

۵

۱۹

۱۸

۱

۲۴

۱۰

پرسپولیس

۱۹

۶

۴

۹

۱۹

۲۳

۴-

۲۲

۱۱

پیکان

۱۹

۴

۸

۷

۱۰

۱۶

۶-

۲۰

۱۲

استقلال خوزستان

۱۹

۳

۱۰

۶

۲۳

۲۷

۴-

۱۹

۱۳

نفت‌ م.سلیمان

۱۹

۳

۹

۷

۱۲

۲۳

۱۱-

۱۸

۱۴

گسترش فولاد

۱۹

۳

۸

۸

۱۹

۲۹

۱۰-

۱۷

۱۵

راه‌آهن

۱۹

۴

۴

۱۱

۱۵

۳۰

۱۵-

۱۶

۱۶

ملوان

۱۹

۲

۹

۸

۱۴

۲۳

۹-

۱۵

انتهای خبر