اختصاصی/ دبیر و شورای هماهنگی ستاد جلیلی در آذربایجان شرقی و شهرستانها معرفی شدند + اسامی دبیران استانهای دیگر

اسامی دبیران و اعضا شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر جلیلی در آذربایجان شرقی و شهرستانها اعلام  شد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ستاد مردمی حیات طیبه، از زمان اعلام نامزدی سعید جلیلی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و تحقق حماسه سیاسی، اقشار مختلف مردم سراسر کشور آمادگی خود را برای رساندن پیام […]

image_pdfimage_print
اسامی دبیران و اعضا شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر جلیلی در آذربایجان شرقی و شهرستانها اعلام  شد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ستاد مردمی حیات طیبه، از زمان اعلام نامزدی سعید جلیلی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و تحقق حماسه سیاسی، اقشار مختلف مردم سراسر کشور آمادگی خود را برای رساندن پیام دکتر سعید جلیلی اعلام کرده اند.

از این رو به منظور ساماندهی موثرتر موج استقبال مردمی مقرر گردید تا در هر استان، شورایی از معتمدین مردمی تشکیل شود تا بر اساس مرامنامه منتشر شده در ستاد حیات طیبه نسبت به جذب، هدایت و فعال سازی ظرفیت های عظیم مردمی اقدام موثر به عمل آورند.

در این راستا اسامی اعضا و دبیران شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر جلیلی در استانها و شهرستانها که تا کنون قطعی گردیده، اعلام می شود. اسامی تکمیلی نیز متعاقبا اعلام خواهد شد. در عین حال تاکید می شود که از شکل گیری فعالیت های خودجوش مردمی در سراسر کشور همچنان استقبال می گردد.

1

2

3

4

5

6
7

8

9

1011

12

13

14

15

16

17

18

 

19

20

21

22

23

24

25

 

26

انتهای خبر