تکمیلی/ تغییرات احتمالی در صداوسیمای آذربایجان شرقی و نظرسنجی اعتدال پرس از عملکرد صداوسیمای استان

با توجه به مباحث مطرح شده در خصوص تغییرات احتمالی در صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی و با عنایت به اهمیت ارزیابی نظرات مردم و مخاطبان جهت اطلاع و اتخاذ تدابیر اصلاحی لازم از سوی متولیان و تصمیم گیران مربوطه، پایگاه خبری تحلیلی اعتدال پرس اقدام به ایجاد نظرسنجی در خصوص عملکرد بخشهای مختلف صداوسیمای استان نموده […]

image_pdfimage_print

با توجه به مباحث مطرح شده در خصوص تغییرات احتمالی در صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی و با عنایت به اهمیت ارزیابی نظرات مردم و مخاطبان جهت اطلاع و اتخاذ تدابیر اصلاحی لازم از سوی متولیان و تصمیم گیران مربوطه، پایگاه خبری تحلیلی اعتدال پرس اقدام به ایجاد نظرسنجی در خصوص عملکرد بخشهای مختلف صداوسیمای استان نموده است.

گفتنی است، علی نواداد به عنوان یکی از مدیران باسابقه صداوسیما که در شرف بازنشستگی قرار گرفته است، از سال ۸۶ مدیریت صداوسیمای آذربایجان شرقی را بر عهده داشته و در زیر مجموعه خود به مدیران جوان زیادی میدان داد که بعضا نتوانستند همپای وی قدم بردارند.

نواداد، متولد سال ۱۳۳۶ در تبریز بوده و مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی دارد. وی قبلا مدیرکلی صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و اردبیل را تجربه کرده و مدتی نیز نماینده سازمان صدا و سیما در جمهوری آذربایجان بوده است.

 مخاطبان محترم ضمن رای به یکی از این گزینه ها، می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص در ذیل این خبر درج و ارسال کنند.

متن نظرسنجی :[poll id=”3″]

پایان پیام/

انتهای خبر