۳ کشته در حادثه سقوط بالگرد در تهران +عکس/ توضیحات وزارت دفاع

فرماندار شهرستان شمیرانات، از سقوط یک فروند بالگرد در منطقه دربند در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر کشته شدند. به گزارش اعتدال پرس به نقل ازایرنا، عزت الله خانمحمدی افزود: ظاهرا بدی هوا علت سقوط این بالگرد بود. وی گفت: این حادثه در کنار امامزاده ابراهیم در روستای پس […]

image_pdfimage_print

فرماندار شهرستان شمیرانات، از سقوط یک فروند بالگرد در منطقه دربند در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر کشته شدند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل ازایرنا، عزت الله خانمحمدی افزود: ظاهرا بدی هوا علت سقوط این بالگرد بود.

وی گفت: این حادثه در کنار امامزاده ابراهیم در روستای پس قلعه دربند اتفاق افتاده است.

خانمحمدی تاکید کرد: نیروهای هلال احمر و اورژانس در محل حاضر هستند.

براساس گزارش اعلام شده، در این حادثه، سه خدمه آن شامل دو خلبان و یک مهندس پرواز جان خود را از دست دادند.

وی اظهار کرد: دو خلبان این بالگرد ، بازنشسته با حدود ۵۷ سال سن بودند و مهندس پرواز این بالگرد نیز حدود ۴۵ سال سن داشته است.

وزارت دفاع: بالگرد سقوط کرده متعلق به هلال احمر بوده است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: باگرد سقوط کرده در دربند متعلق به سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بوده است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، در پی سقوط یک فروند بالگرد در روز پنجشنبه و در منطقه دربند تهران و پخش اخباری مبنی بر اینکه این بالگرد متعلق به وزارت دفاع و شرکت پنها بوده، مدیرعامل شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران(پنها) وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این ارتباط گفت: این بالگرد متعلق به سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و در حال انجام مانور برای ستاد بحران بوده است.

امیر سرتیپ دوم خلبان احمد آبادی افزود: بر اساس آخرین اخبار دریافتی، این سانحه هوایی بر اثر برخورد بالگرد به دامنه کوه به وقوع پیوسته است.

وی گفت: هرسه سرنشین که کادر پروازی این بالگرد بوده اند جان خود را در این حادثه از دست داده اند.

انتهای خبر