انتصاب جدید در جهادکشاورزی آذربایجان شرقی/ خوش پیمان رفت

با حضور رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی ، رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و مدیر حراست کل آذربایجان شرقی ، مراسم تودیع ومعارفه مدیر جدید حراست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد. به گزارش اعتدال پرس، احمد طمراسی رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم  روز مهندسی را به جامعه بزرگ مهندسین […]

image_pdfimage_print

با حضور رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی ، رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و مدیر حراست کل آذربایجان شرقی ، مراسم تودیع ومعارفه مدیر جدید حراست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش اعتدال پرس، احمد طمراسی رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم  روز مهندسی را به جامعه بزرگ مهندسین کشاورزی تبریک گفته و افزود: وجود فارغ التحصیلان بخش کشاورزی را ناجی گره های زیربخش های مختلف  تولید می دانیم .

وی با بیان اینکه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی کارهای بزرگی شروع شده است افزود: خوشبختانه این سازمان توانسته برنامه هایش را الگویی برای سایر سازمان ها  قرار دهد که لازم می دانم از رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و کارکنان  این مجموعه تقدیر و تشکر نمایم.

طمراسی با بیان اینکه لباس تقوا همیشه باید در فرهنگ و رفتار عملکرد حراستی ها متبلور باشد ادامه داد: تمامی اظهارنظرها بایستی درخصوص عملکرد، رفتار سازمان وکارکنان باشد و امنیت کامل و بدور از بخشی نگری و قضاوت عجولانه بر مجموعه حراست حاکم گردد.

رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی افزود: به هنگام بودن اطلاعات مراقبتی و اطلاع رسانی مجموعه حراست نقش حیاتی در یک سازمان دارد که دستگاه های مسئول بتوانند تصمیم گیری لازم را در مسائل مختلف داشته باشند .

کریم مهری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیزدر این جلسه ضمن تشکر ازمجموعه حراست سازمان و کمال خوش پیمان مدیرسابق این مجموعه، برای غلامحسین هاشم پور مدیر جدید حراست آرزوی موفقیت نمود.

مدیر حراست کل آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه  حراست همیشه درکنار خادمین و تولید کنندگان خیراندیش و تلاشگر می باشد افزود: رویکرد امروز حراست، پشتیبانی ازخودکفائی و استقلال و خودباوری است و در رفع موانع پیش روی بخش تولید همیشه درخدمت  خادمین و تولید کنندگان عزیز بوده و خواهد بود .

اصغرپور با بیان اینکه مجموعه حراست باید دید آسیب شناسی داشته باشد ادامه داد: حراست باید بداند که مشکل تولید ازحیث کمی و کیفی از کجاست تا بعدآ موضوع مدیریت شده و رفع عیب شود .

مدیر حراست کل استان افزود: حراست مسئولیت مراقبت از آبرو و تضییع شخصیت کارکنان را دارد ، زیرا حراست همدم و همدل همکاران بوده و خواهد بود .

گفتنی است در پایان از زحمات کمال خوش پیمان مدیر سابق این مجموعه قدردانی و غلامحسین هاشم پور به عنوان مدیر جدید حراست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی معرفی شد.

انتهای خبر