اعلام نتایج انتخابات هیات رییسه سازمان نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی

قائم مقام امور صنعت و معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت : پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات رییسه سازمان نظام مهندسی معدن همزمان با سراسر کشور ، هفتم اسفند در استان برگزار شد. به گزارش اعتدال پرس، سید مرتضی نیرومند اسکوئی با این اعلام خبر افزود : در انتخابات دوره قبل ۴۴۰ نفر […]

image_pdfimage_print

قائم مقام امور صنعت و معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت : پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات رییسه سازمان نظام مهندسی معدن همزمان با سراسر کشور ، هفتم اسفند در استان برگزار شد.

به گزارش اعتدال پرس، سید مرتضی نیرومند اسکوئی با این اعلام خبر افزود : در انتخابات دوره قبل ۴۴۰ نفر شرکت داشتند که این دوره شاهد حضور گسترده و دو برابری اعضا بودیم.سازمان معدن ایران

وی اظهار داشت: واجدین حق رای از ۲۵۵۰ نفر عضو نظام مهندسی معدن ۱۲۰۰ نفر بود که از این تعداد ۸۴۸ نفر پای صندوقهای رای حاضر شدند.

وی ادامه داد: به لحاظ مجموع تعداد رای ماخوذه تنها با ۱۲ رای کمتر رتبه دوم کشور را بعد از کرمان بدست آوردیم.

نیرومند اسکوئی در رابطه با ترکیب اعضای هیئت رئیسه منتخب گفت: سه نفر در رشته معدن، دو نفر در رشته زمین شناسی و در رشته های نقشه برداری و متالورژی نیز هر کدام یک نفر، اعضای پنج نفره این نهاد غیر دولتی را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به نتایج این دوره از انتخابات سازمان نظام مهندسی یادآور شد: از تعداد مجموع آرای ماخوذه به ترتیب در رشته متالو‍ژی فریدون جعفری با ۳۹۳ رأی، فرهاد ملک قاسمی با ۳۰۱ رأی و حمید آقا بابائی با ۲۷۰ رأی، در بخش معدن، ایوب قدیرزاده با ۲۷۰ رأی در رشته زمین شناسی و در رشته نقشه برداری نیز علی طوماری با ۲۴۴ رای، به عنوان منتخبان این دوره شناخته شدند.

قائم مقام امور صنعت و معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: محمد نصیری گنجینه کتاب با ۲۴۹ رأی به عنوان علی البدل در رشته معدن و قهرمان سهرابی با ۲۴۰ رأی علی البدل در رشته زمین شناسی بودند.

گفتنی است سازمان نظام مهندسی معدن استان آذربایجان شرقی مقام سوم را بعد از تهران و کرمان به لحاظ تعداد اعضا دارا می باشد.

انتهای خبر