دولت موظف به حذف یارانه خانوارهای پردرآمد شد/ فرصت مجدد برای ثبت نام دریافت یارانه در سال ۹۴

نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را موظف به حذف یارانه خانوا‌رهای پردرآمد کردند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۴ کل کشور، با بندهای (ز) و (ح) تبصره ۲۱ ماده واحده این لایحه […]

image_pdfimage_print

نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را موظف به حذف یارانه خانوا‌رهای پردرآمد کردند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۴ کل کشور، با بندهای (ز) و (ح) تبصره ۲۱ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

در بند (ز) آمده است؛ دولت موظف است یارانه خانوار‌های پردرآمد را حذف کند.

همچنین در بند (ح) تبصره ۲۱ لایحه بودجه سال آینده کل کشور آمده است؛ آیین‌نامه اجرایی این تبصره ظرف ۳ ماه توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و با همکاری وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کشور تهیه می‌شود و به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

فرصت مجدد برای ثبت نام دریافت یارانه در سال ۹۴

نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را موظف به ثبت‌نام یارانه‌بگیران جدید از آغاز سال آینده کردند.

همچنین نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۳۹۴، با الحاق یک جزء به بند ب تبصره ۲۱ ماده واحده لایحه مذکور با ۱۲۱ رأی موافق، ۲۹ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع موافقت کردند که براساس آن دولت موظف به ثبت نام یارانه بگیران جدید از آغاز سال ۹۴ شد.

در این جزء الحاقی آمده است که دولت موظف است از فروردین سال ۹۴ نسبت به ثبت نام کسانی که موفق به ثبت نام دریافت یارانه نشده اند در فرمانداری ها اقدام کرده و نسبت به آن عمل کند.

انتهای خبر