هزینه یک میلیاردی یکی از نمایندگان

معاون تقنینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری، با بیان اینکه «دولت دخالت در انتخابات را حرام و تضییع حقوق دیگران می‌داند»، گفت: اظهاراتی که درباره دخالت و برنامه دولت برای انتخابات مجلس دهم مطرح می‌شود، صحت ندارد و تهمت ناروایی است. به گزارش اعتدال پرس، «محمدرضا خباز» در گفت‌وگو با آنا، درباره برخی اتهامات اخیر به دولت […]

image_pdfimage_print

معاون تقنینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری، با بیان اینکه «دولت دخالت در انتخابات را حرام و تضییع حقوق دیگران می‌داند»، گفت: اظهاراتی که درباره دخالت و برنامه دولت برای انتخابات مجلس دهم مطرح می‌شود، صحت ندارد و تهمت ناروایی است.

به گزارش اعتدال پرس، «محمدرضا خباز» در گفت‌وگو با آنا، درباره برخی اتهامات اخیر به دولت مبنی بر تلاش برای دخالت در انتخابات آتی مجلس و زمینه‌سازی برای راهیابی افراد و احزاب نزدیک به دولت در مجلس دهم، اظهار کرد: این اتهامات برای فرافکنی و تحت‌الشعاع قرار دادن افکار عمومی است که ذهن‌ها را از واقعه تلخ و اتفاق اسفناکی که در دولت قبل رخ داده است، منحرف کنند.

خباز در بخشی دیگر از صحبت‌هایش گفته: بنده نامزدی را در یکی از شهرهای کوچک دیدم که خودش هم اعلام کرد برای انتخابات یک میلیارد تومان هزینه کرده تا رأی آورده است. طبیعی است که چنین فردی با آلودگی این پول را به دست آورده است و از مجلس می‌خواهد سوء استفاده کند. مشکل از همین غیر شفاف بودن انتخابات است، اگر شورای نگهبان همین موضوع را بررسی کند به ام‌الفساد پرداخته است. البته در سیاست‌هایی که در مجمع در حال بررسی است به این موضوع هم اشاره شده است.

انتهای خبر