ادامه تغییر مدیران بانکی/ مدیرعامل بانک ملت تغییر کرد

در ادامه تغییر و تحولات اخیر بین مدیران بانکی، این بار محمدرضا ساروخانی مدیر عامل بانک ملت جای خود را به علی رستگار داد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از  ایسنا، علی رستگار از مدیران باسابقه بانک ملت و عضو هیات مدیره این بانک است که امروز رسما جایگزین ساروخانی شد. این در حالی […]

image_pdfimage_print

در ادامه تغییر و تحولات اخیر بین مدیران بانکی، این بار محمدرضا ساروخانی مدیر عامل بانک ملت جای خود را به علی رستگار داد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از  ایسنا، علی رستگار از مدیران باسابقه بانک ملت و عضو هیات مدیره این بانک است که امروز رسما جایگزین ساروخانی شد. این در حالی است که بنابر آخرین اطلاعات بدست آمده هنوز مقصد بعدی ساروخانی مشخص نشده است.

این تغییر در مدت گذشته چندمین جابجایی در بین مدیران عامل بانکهاست به گونه‌ای که در پاییز سال جاری علی صالح آبادی-رییس سازمان بورس- به بانک توسعه صادرات رفت. در ادامه با استعفای دیواندری از بانک پارسیان، کورش پرویزیان -مدیر عامل بانک سینا- جانشین وی شد. که با این تغییر ،محمد رضا پیشرو -مدیر عامل بانک صادرات- به بانک سینا آمد و مدیر عاملی این بانک را بر عهده گرفت.

از سویی دیگر اسماعیل لله گانی که پیش تر مدیر عاملی بانک قرص الحسنه مهر ایران را بر عهده داشت به بانک صادرات نقل مکان کرد. این در حالی است که شایعاتی پیرامون تغییر مدیر عامل بانک رفاه کارگران نیز مطرح می شود اما تاکنون به طور رسمی تایید نشده است.

انتهای خبر