سانحه خونین در جاده میانه – میاندوآب/ ۴ معلم دیگر در جاده های استان، پرپر شدند

در برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه نیسان در جاده میانه – میاندوآب، ۴ سرنشین زن پژو که همگی معلم بودند به همراه راننده این خودرو و راننده خودروی نیسان کشته شدند. به گزارش اعتدال پرس، عصر امروز یکشنبه در اثر تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه نیسان در کیلومتر ۵ محور […]

image_pdfimage_print

در برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه نیسان در جاده میانه – میاندوآب، ۴ سرنشین زن پژو که همگی معلم بودند به همراه راننده این خودرو و راننده خودروی نیسان کشته شدند.

به گزارش اعتدال پرس، عصر امروز یکشنبه در اثر تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه نیسان در کیلومتر ۵ محور میانه – میاندوآب پنج سرنشین خودروی پژو و همچنین راننده نیسان کشته شدند و دیگر همراه راننده نیسان نیز به بیمارستان تبریز اعزام شد.

در این حادثه ۳ زن معلم روستاهای چاراویماق و راننده مرد در دم جان باخت و یک سرنشین زن معلم و دو سرنشین نیسان به علت وخامت حالشان به بیمارستان میانه انتقال داده شدند که در بیمارستان سرنشین زن از پژو و راننده مرد نیسان جان باختند و دیگر سرنشین نیسان نیز به علت وخامت حالشان به بیمارستان تبریز اعزام شدند.

خبرگزاری فارس: کشته شدن 4 معلم در جاده اهر ـ تبریز

خدیجه داوودی، رعنا مرسل لویی، معصومه رستمی و فاطمه فروتن از معلمان اداره آموزش و پرورش میانه بودند که در شهرستان چاراویماق مشغول تدریس بودند و در راه بازگشت از مدرسه دچار این حادثه شدند.

مشایخی دبیر مدیریت بحران شهرستان میانه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: عدم وجود پایگاه امداد جاده ای در این مسیر باعث شد تا جسدها به سرعت از خودورها خارج نشود و امدادرسانی به موقع صورت نگیرد.

مسئولان راهنمایی و رانندگی استان، انحراف به چپ راننده نیسان را عامل این تصادف اعلام کرده اند.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، ۲ ماه پیش نیز در تصادف هولناکی که در جاده اهر – تبریز روی داد ۴ معلم زن اهری به همراه راننده خودرو که وی نیز معلم بود، کشته شدند.معلمان اهری

گفتنی است، تدبیر نامناسب در بکارگیری و جایابی معلمان باعث شده هر روز حجم انبوهی از آموزگاران بین محل کار و شهر محل سکونت خود، در جاده های استان در حال تردد باشند که این موضوع موجب بروز سوانح تلخ متعدد و پرپر شدن تعداد زیادی از معلمان شده است.

انتهای خبر