معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: نحوه افزایش حقوق معلمان‌ و اجرای طرح رتبه بندی

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: کف دریافتی معلمان در قالب طرح رتبه‌بندی به نسبت دریافتی فعلی فوق‌العاده افزایش می‌یابد. به گزارش اعتدال پرس، حمید‌رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد‌: هم دولت و هم مجلس تلاششان بر این است تا هفته آینده طرح رتبه‌بندی معلمان در […]

image_pdfimage_print

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: کف دریافتی معلمان در قالب طرح رتبه‌بندی به نسبت دریافتی فعلی فوق‌العاده افزایش می‌یابد.

به گزارش اعتدال پرس، حمید‌رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد‌: هم دولت و هم مجلس تلاششان بر این است تا هفته آینده طرح رتبه‌بندی معلمان در قالب دو فوریت به مجلس داده شود که در مجلس نیز بدون نوبت این طرح مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.

وی از استقبال مجلس برای تصویب این طرح با دو فوریت خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم در روزهای پایانی سال ۹۴ و یا اوایل سال آینده این طرح به تصویب نهایی رسیده و به سرعت اجرایی شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت و مجلس مدافع طرح رتبه‌بندی معلمان است و در این مسئله نباید شک و تردیدی داشته باشیم.

کفاش در بخش دیگری از سخنان خود افزود: طرح رتبه‌بندی در حقیقت طبقه‌بندی مشاغل معلمان است که با نگاه افزایش حقوق و مزایا به نسبت اساتید دانشگاه انجام می‌شود و در سایه اجرای این طرح شاهد ارتقای منزلت و جایگاه معلمان در سطح جامعه هستیم.

وی اصل این طرح را ترقی دریافت حقوق و مزایای معلمان اعلام کرد و ادامه داد: معلمان براساس مدرک تحصیلی‌، سابقه، سنوات خدمتی، تشویقات و دیگر معیارها و ملاک‌های در نظر گرفته شده در طبقه‌بندی و تقسیم‌بندی واقعی قرار می‌گیرند.

کفاش در پاسخ به سئوالی در مورد کف افزایش حقوق معلمان در مراحل اولیه اجرای این طرح بیان کرد: این کف افزایش حقوق به نسبت وضعیت فعلی فوق‌العاده بالاست که امیدواریم با تصویب نهایی مجلس رقم آن به درستی اعلام شده و بیان شود.

انتهای خبر