کارکنان بیمارستان امام حسین(ع) هشترود تحصن کردند

تعدادی از کارکنان و کادر پزشکی بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان هشترود برای پیگیری معوقه های خود از شبکه بهداشت و درمان در محل این اداره تحصن کردند.  به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا ،رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هشترود خاطر نشان کرد:علت اصلی پرداخت نشدن معوقات کارکنان،نبود پزشکان متخصص در طول ۱۱ […]

image_pdfimage_print

تعدادی از کارکنان و کادر پزشکی بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان هشترود برای پیگیری معوقه های خود از شبکه بهداشت و درمان در محل این اداره تحصن کردند.

 به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا ،رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هشترود خاطر نشان کرد:علت اصلی پرداخت نشدن معوقات کارکنان،نبود پزشکان متخصص در طول ۱۱ ماه انتهایی سال ۹۱و ابتدای سال ۹۲ میباشد و بیمارستان به علت کاهش ضریب اشغال تخت و کاهش شدید در آمد بیمارستان با یک بحران مواجه گردید و تا به حال این مرکز بهداشتی نتوانسته معوقات کادر بیمارستان را بپردازد.

حمید قربانی افخمی خاطر نشان کرد:ما در حال مرتفع کردن این کمبودها بودیم اما به علت ناهماهنگی های پیش آمده از طرف دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت واز طرف دیگر بیمه ها،در بحث تحول نظام سلامت،باز پرداخت پول اسناد بیمه نیمه دوم امسال انجام نگرفت ومتاسفانه در برابر هزینه های بالای بیمارستان نتوانستیم در آمد خود را کسب کنیم.

وی اظهار داشت:به علت اینکه نیمی از کارکنان بیمارستان قرار دادی،طرحی یا کار مشخص هستند و حقوق این کارکنان طبق قوانین از در آمدهای بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی پرداخت میشود عملا پولی برای بیمارستان نمانده که  پول اسناد کارپردازی و معوقات قبلی کارکنان را پرداخت نماید.

افخمی ادامه داد:در صورت تامین منابع مالی توسط دانشگاه و اختصاص آن به شبکه بهداشت و درمان هشترود ۳ ماه اضافه کاری و کارانه کارکنان به صورت علی الحساب پرداخت خواهد شد و مسئولین شبکه پیگیر تامین بدهی های پرسنلی کارکنان هستند.

وی در جواب مبنی بر تقاضای انتقال بومی ها به شهرهای دیگر گفت:در طول سال جاری با انتقال یک نفر موافقت شده و چند درخواست انتقال هم داریم که به علت کمبود نیرو با این درخواست ها موافقت نگردیده است.

انتهای خبر