تیم والیبال شهرداری تبریز از راهیابی به فینال بازماند/ درگیری تماشاگران پیکان و شهرداری با پرتاب آب معدنی+تصاویر کتک کاری

تصمیمات مشکوک داور و فحاشی در سکوهای لیگ برتر والیبال موجب بروز حاشیه در دیدار پیکان و شهرداری تبریز شد. به گزارش اعتدال پرس، در حاشیه دیدار تیم‌های والیبال پیکان و شهرداری تبریز از نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال در حالی که تیم پیکان یک صفر جلو بود رای مشکوک کیوان عابدزاده داور این دیدار و […]

image_pdfimage_print

تصمیمات مشکوک داور و فحاشی در سکوهای لیگ برتر والیبال موجب بروز حاشیه در دیدار پیکان و شهرداری تبریز شد.

به گزارش اعتدال پرس، در حاشیه دیدار تیم‌های والیبال پیکان و شهرداری تبریز از نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال در حالی که تیم پیکان یک صفر جلو بود رای مشکوک کیوان عابدزاده داور این دیدار و اخراج بهرام فریب از تیم شهرداری تبریز کار را به حاشیه برد به طوری که بازیکنان دو تیم نسبت به رای داور اعتراض کردند.

در حاشیه همین دیدار چند تن از لیدرهای تیم پیکان که به شدت به سعید مصطفی‌وند بازیکن تیم شهرداری تبریز فحاشی می‌کردند. بعد از پایان ست دوم مصطفی‌وند که حسابی عصبانی شده بود تصمیم گرفت از سالن خارج شده و به سمت لیدرهای حریف برود اما فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور دو تن از بازیکنان پیکان به دنبال او رفتند و مانع شدند.

این رفتار موجب بروز تنش در سکوی تماشاگران دو تیم شد. تماشاگران پیکان و شهرداری تبریز برای چندثانیه بطری‌های آب را به سوی یکدیگر پرت کردند به طوری که ضلع شرقی زمین والیبال تهران پر از بطری‌های آب شد! در نهایت با دخالت نیروی انتظامی غائله ختم به خیر شد.

در این دیدار، تیم پیکان توانست ۳-۰ بر شهرداری تبریز غلبه کرده و با ۲ برد و یک باخت در مجموع دیدارهای رفت و برگشت به فینال رقابت‌های لیگ راه پیدا کند.

 
تصاویر کتک کاری در بازی و مجرح شدن تدارکات تیم شهرداری تبریز
انتهای خبر