بعد از کشتی نوبت به تکواندو رسید/ کوچ ایرانی ها به تیم ملی جمهوری آذربایجان

حضور پنح نفر از تکواندوکاران ایرانی در ترکیب تیم ملی مردان و زنان جمهوری آذربایجان قطعی شده است. به گزارش اعتدال پرس، پس از عضویت سامان طهماسبی، مسعود هاشم‌زاده و صباح شریعتی در تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان، تعدادی از قهرمانان زن و مرد تکواندوی ایران هم با پذیرش تابعیت این کشور، برای تیم […]

image_pdfimage_print

حضور پنح نفر از تکواندوکاران ایرانی در ترکیب تیم ملی مردان و زنان جمهوری آذربایجان قطعی شده است.

به گزارش اعتدال پرس، پس از عضویت سامان طهماسبی، مسعود هاشم‌زاده و صباح شریعتی در تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان، تعدادی از قهرمانان زن و مرد تکواندوی ایران هم با پذیرش تابعیت این کشور، برای تیم ملی آذربایجان مسابقه خواهند داد.

حضور پنح نفر از تکواندوکاران ایرانی در ترکیب تیم ملی مردان و زنان جمهوری آذربایجان قطعی شده است. رضا مهماندوست هم سمت سرمربیگری تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان را بر عهده دارد. او پیش از این، مسئولیت هدایت تیم ملی تایوان را بر عهده داشت.

تعدادی دیگر از قهرمانان تکواندو هم گفته‌اند اگر جمهوری آذربایجان به آن‌ها هم پیشنهاد بدهد، به خاطر مسائل مالی حاضرند پاسخ مثبت بدهند. مهماندوست درباره تکواندوکاران ایرانی تیم جمهوری آذربایجان می‌گوید: «سهیلا سیاحی با پیشنهاد آذربایجان روبه‌رو شده و گویا قرار است برای این کشور مبارزه کند. یکی دیگر از بانوان نیز قرار است در این کشور مبارزه کند. در بخش مردان سینا بهرامی و احمد محمدی قرار است به تیم جمهوری آذربایجان ملحق شوند».

انتهای خبر