در لیگ برتر والیبال؛ شهرداری تبریز میزان را بهم ریخت و سوم شد/ حمایت پرشور هواداران ارومیه ای از تبریزی ها در تهران

تیم والیبال شهرداری تبریز موفق شد مقام سوم رقابت های لیگ برتر والیبال را به دست بیاورد. به گزارش اعتدال پرس، تیم های شهرداری تبریز و میزان خراسان بعد از ظهر امروز چهارشنبه دیدار رده‌بندی رقابتهای لیگ برتر والیبال را در  سالن اختصاصی فدراسیون والیبال در تهران برگزار کردند که در پایان تیم شهرداری تبریز […]

image_pdfimage_print

تیم والیبال شهرداری تبریز موفق شد مقام سوم رقابت های لیگ برتر والیبال را به دست بیاورد.

به گزارش اعتدال پرس، تیم های شهرداری تبریز و میزان خراسان بعد از ظهر امروز چهارشنبه دیدار رده‌بندی رقابتهای لیگ برتر والیبال را در  سالن اختصاصی فدراسیون والیبال در تهران برگزار کردند که در پایان تیم شهرداری تبریز ۳ بر صفر از سد حریف قدرتمند خود گذشت تا روی سکوی سوم این دوره از مسابقات قرار گیرد.

تیم شهرداری تبریز به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ از سد میزان گذشت و سوم شد.

تبریزی ها با حمایت هواداران ارومیه ای موفق شدند عنوان سومی در لیگ برتر والیبال را از آن خودشان کنند.

تبریزی ها که حریف پرمهره خود را بی انگیزه‌تر از همیشه می‌دید، در این مسابقه حمایت پرشور چند هزار هوادار ارومیه ای را پشت سرشان داشتند.

در دیگر بازی امروز تیم شهرداری ارومیه در فینال این رقابتها به مصاف پیکان تهران رفت تا تکلیف تیم قهرمان لیگ برتر مشخص شود.

در این بازی که دقایقی قبل به اتمام رسید، شهرداری ارومیه نتیجه را ۲-۳ به تیم پیکان واگذار و نایب قهرمان شد.

هواداران تیم شهرداری ارومیه که بیشتر فضای سالن را به خودشان اختصاص داده بودند با لباس های یکدست قرمز رنگ فضای خاصی را در سالن ایجاد کرده بودند.

انتهای خبر