پیام تسلیت اصلاح طلبان آذربایجان شرقی به دکتر روحانی

در پی درگذشت مادر دکتر روحانی رئیس جمهوری، برخی تشکلهای اصلاح طلب استان این ضایعه را به رئیس جمهور تسلیت گفتند. به گزارش اعتدال پرس، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در پیامهای جداگانه درگذشت والده حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور را به وی تسلیت گفت. متن پیام شورای […]

image_pdfimage_print

در پی درگذشت مادر دکتر روحانی رئیس جمهوری، برخی تشکلهای اصلاح طلب استان این ضایعه را به رئیس جمهور تسلیت گفتند.

به گزارش اعتدال پرس، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در پیامهای جداگانه درگذشت والده حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور را به وی تسلیت گفت.

متن پیام شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی به شرح ذیل است:rohani

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

جناب حجه الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محبوب و عزیز جمهوری اسلامی ایران؛

خبر غم انگیز درگذشت والده ماجده و مکرمه حضرتعالی – سرکار خانم حاجیه پیوندی – در ایام حزن انگیز شهادت صدیقه کبری، زهرای اطهر (سلام الله علیها)، متقارن با آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، موجبات تالم و تاثر روحی همراهان و علاقه مندان جنابعالی را فراهم نمود لذا؛ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان آذربایجانشرقی به نمایندگی از احزاب و شخصیت های اصلاح طلب استان این ضایعه جبران ناپذیر را بر حضرتعالی و بردار ارجمندتان جناب حسین فریدون و سایر بستگان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از بارگاه ربوبی ذات احدیت بر آن بانوی مکرمه غفران و رحمت واسعه، علو درجات و بر بازماندگان بزرگوارش بویژه جنابعالی صبر جزیل مسالت مینماییم.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان آذربایجانشرقی / ۲۹ اسفند ۹۳

متن تسلیت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز برای جناب آقای دکتر روحانی:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا للّه و انّا الیه راجعون

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی
رییس محترم جمهوری اسلامی ایران
خبر درگذشت والده مکرمه حضرتعالی، کام شیرین شده از سبزی دوباره طبیعت و همچنین موفقیتهای جنابعالی و دولت محترم؛ را تلخ  کرد.
مصیبت وارده را که با ایام شهادت بزرگ بانوی دو عالم مصادف گشته، خدمت آن جناب و تمامی بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند غفار برای آن مرحومه سعیده، علو درجات مسالت می نماییم.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز

انتهای خبر