تایید مرگ ۲ خبرنگار ایرانی در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی در فرانسه

دفتر سفیر ایران در آلمان ضمن تایید وجود دو خبرنگار ایرانی در هواپیمای ایرباس ۳۲۰ سقوط کرده در فرانسه خبر فوت آنان را اعلام کرد. به گزارش اعتدال پرس، دو خبرنگار ایرانی در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه جان خود را از دست دادند. میلاد حجت الاسلامی (خبرنگار خبرگزاری تسنیم) و حسین جوادی […]

image_pdfimage_print

دفتر سفیر ایران در آلمان ضمن تایید وجود دو خبرنگار ایرانی در هواپیمای ایرباس ۳۲۰ سقوط کرده در فرانسه خبر فوت آنان را اعلام کرد.

به گزارش اعتدال پرس، دو خبرنگار ایرانی در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه جان خود را از دست دادند.

میلاد حجت الاسلامی (خبرنگار خبرگزاری تسنیم) و حسین جوادی (خبرنگار روزنامه وطن امروز) که برای پوشش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال به اتریش رفته و از آنجا برای پوشش خبری دیدار ال کلاسیکو راهی بارسلونای اسپانیا شده بودند، هنگام بازگشت و در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه جان خود را از دست دادند.

برپایه این گزارش، وزارت امور خارجه ایران مرگ دو خبرنگار ورزشی ایرانی مسافر هواپیمای جرمن وینگز آلمان را که در جنوب فرانسه سقوط کرد، تایید کرد.

این وزارتخانه در تماس خبرگزاری جمهوری اسلامی، تایید کرد که دو ایرانی مسافر هواپیمای آ ۳۲۰بوده اند که از بارسلونا عازم دوسلدورف بوده و دیروز (سه شنبه) در جنوب فرانسه سقوط کرده است.

در سقوط این هواپیما ۱۴۴ مسافر، ۲خلبان و ۴خدمه فوت کردند.

سفارت ایران در برلین نیز در تماس خبرنگار ایرنا تایید کرد که این دو نفر مسافر این هواپیما بوده اند.

دفتر سفیر ایران در آلمان هم ضمن تایید وجود دو خبرنگار ایرانی در هواپیمای ایرباس ۳۲۰ سقوط کرده در فرانسه خبر فوت آنان را اعلام کرد.

دفتر سفیر ایران در آلمان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس ضمن تایید وجود دو خبرنگار ایرانی در هواپیمای ایرباس ۳۲۰ سقوط کرده در فرانسه خبر فوت آنان را اعلام کرد.

دفتر سفیر نام این دو ایرانی را میلاد حجت الاسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن اعلام کرده و گفت اسامی آن‌ها در لیست مسافران بوده است.

روز گذشته یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ که از شهر بارسلون اسپانیا راهی دوسلدورف آلمان شده بود، ساعتی پس از آغاز پرواز، در بخش فرانسوی آلپ سقوط کرد.

انتهای خبر