معمای مجهول جسد پیرمرد مراغه‌ای که پس از ۳۳ روز در محوطه بیمارستان کشف شد

جسدی پیرمرد بیماری پس از مفقود شدن در ششم اسفند ۹۳ در بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراغه بعد از ۳۳ روز در محوطه بیمارستان پیدا شد. به گزارش اعتدال پرس، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: ششم اسفند سال ۹۳ بیماری به نام نجف‌قلی محمدی، نود ساله به اورژانس بیمارستان امیرالمومنین […]

image_pdfimage_print

جسدی پیرمرد بیماری پس از مفقود شدن در ششم اسفند ۹۳ در بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراغه بعد از ۳۳ روز در محوطه بیمارستان پیدا شد.

به گزارش اعتدال پرس، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: ششم اسفند سال ۹۳ بیماری به نام نجف‌قلی محمدی، نود ساله به اورژانس بیمارستان امیرالمومنین مراغه مراجعه می‌کند و پس از مداوای سرپایی با رضایت شخصی از بیمارستان مرخص می‌شود.

جنتی افزود: خانواده این پیرمرد از روز بعد با اعلام مفقود شدن وی به دنبال او می‌گردند تا اینکه صبح امروز جسد وی در محوطه بیمارستان پیدا و هویتش با حضور فرزندش تایید شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه افزود: پس از گذشت ۳۳ روز جسد فاسد شده این پیرمرد در محوطه بیمارستان کشف و با حضور دادستانی و نیروی انتظامی برای تشخیص دقیق هویت و علت فوت به پزشکی قانونی مراغه انتقال یافت.

وی افزود: البته تحقیقات درباره علت مرگ این پیرمرد از سوی دادستانی در حال بررسی است.

انتهای خبر