هشدار انتخاباتی نجفی به مسئولان شهرداری تبریز/ ورود مدیران شهرداری به انتخابات مجلس قابل قبول نیست

شهردار تبریز با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری گفت: ورود مدیران شهرداری تبریز به انتخابات مجلس قابل قبول نیست. به گزارش اعتدال پرس به نقل از مهر، صادق نجفی عصر شنبه در جمع مدیران و معاونان مناطق مختلف شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت خدمت صادقانه به […]

image_pdfimage_print

شهردار تبریز با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری گفت: ورود مدیران شهرداری تبریز به انتخابات مجلس قابل قبول نیست.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از مهر، صادق نجفی عصر شنبه در جمع مدیران و معاونان مناطق مختلف شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت خدمت صادقانه به مردم در سال جاری و عمل به شعار سال در جهت تحقق وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان گفت: اکنون به جهت همدلی و هماهنگی که بین شهرداری و دستگاه‌های مختلف اجرایی ایجاد شده شاهد یک فضای سازنده و توام با نشاط در مدیریت شهری هستیم.

وی با بیان اینکه نباید فضای ارزشمند موجود بین مسئولان شهرداری و دستگاه های اجرایی تحت ‌‌الشعاع مسائل حاشیه‌ای قرار گرفته و لطمه‌ بخورد، ادامه داد: به مدیران شهرداری که تمایل دارند در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند توصیه می کنم یا شهرداری را انتخاب کنند یا انتخابات را.

نجفی با تاکید بر اینکه ورود مدیران شهرداری تبریز به انتخابات مجلس قابل قبول نیست، اظهار داشت: در جریان انتخاب شهردار در سال گذشته با اعضای شورای شهر عهد بستیم که تا پایان خدمتگزار مردم تبریز باشیم و ما بر عهد خود ایستاده ایم.

وی با اشاره به اینکه هر مدیری که بخواهد عهد خود را نادیده بگیرد با وی برخورد می کنیم، افزود: باید همه مدیران با تعامل با یکدیگر و تلاش بیشتر در سال جاری سعی کنند پروژه های نیمه تمام عمران شهر تمام شود و بیش از پیش به مردم خدمت کنیم.

شهردار کلانشهر تبریز از بودجه ۲۸۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تبریز برای سال جاری خبر داد و گفت: روند تحول و توسعه کلانشهر تبریز با برخورداری از پشتوانه هدایت، حمایت و نظارت شورای اسلامی شهر، استمرار می یابد.

انتهای خبر