پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شد/ انتصاب هیات امنا جدید با حکم رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی، ضمن انتصاب اعضای جدید هیأت امنا کمیته امداد امام خمینی(ره)، مهندس فتاح را به عنوان رئیس جدید این نهاد منصوب کردند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، با توجه به تغییرات صورت گرفته در اساسنامه کمیته امداد […]

image_pdfimage_print

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی، ضمن انتصاب اعضای جدید هیأت امنا کمیته امداد امام خمینی(ره)، مهندس فتاح را به عنوان رئیس جدید این نهاد منصوب کردند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، با توجه به تغییرات صورت گرفته در اساسنامه کمیته امداد امام خمینی(ره)، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی، با تقدیر از تلاش‌های مخلصانه مسئولین سابق این نهاد، «اعضای هیأت امنا و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)» را منصوب و تأکید کردند در تحقق هدف نورانی این تشکیلات الهی، یعنی توانمندسازی و تأمین خوداتکایی محرومان و رشد ایمانی آنان گام‌های اساسی و تکمیلی برداشته شود.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به تغییراتی که در اساسنامه کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته است؛ حضرات آقایان حجت‌الاسلام حاج شیخ محسن کازرونی، مهندس پرویز فتاح، حسین انواری، حمیدرضا ترقی، سید مرتضی بختیاری، مهندس سید منصور برقعی و خانم دکتر مرضیه وحیددستجردی را به‌عنوان اعضای هیأت امنا و جناب آقای مهندس پرویز فتاح را به‌ عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب می‌کنم.

رجاء واثق دارم مجموعه فوق و رئیس محترم این نهاد انقلابی با استعانت از پروردگار متعال و بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند موجود، در تحقق هدف نورانی این تشکیلات الهی که همانا توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان و تقویت و رشد ایمانی و اعتقادی آنان با ارائه‌ی خدمات اجتماعی، حمایتی، فرهنگی و معیشتی می‌باشد، گام‌های اساسی و تکمیلی بردارند.

بی‌شک مسئولین سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) و در رأس آنها جناب آقای عسگراولادی رحمه‌الله‌علیه و در سال‌های اخیر اعضای شورای مرکزی و جناب آقای انواری زحمات با ارزشی را در شکل‌گیری این نهاد مؤثر و موفق در مبارزه با فقر و محرومیت کشیده‌اند که ضمن تقدیر از تلاش‌های مخلصانه‌ی آنان، برای همه‌ی آنها اجر و پاداش الهی را مسألت دارم. گرچه تکیه اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) بر کمک‌های کمّی و کیفی مردم عزیز کشورمان باید باشد، اما ایفای نقش توسط دولت و مجلس و دستگاه قضایی در پشتیبانی‌های همه‌جانبه از این نهاد انقلابی در جهت انجام مأموریت‌های مقدس آن، امری انکارناپذیر است. مزید توفیقات همه آقایان را از خداوند متعال خواستارم.

مهندس پرویز فتاح متولد ارومیه بوده و در دولت احمدی نژاد، وزیر نیرو بود. وی تا پیش از صدور این حکم، به عنوان رئیس بنیاد تعاون سپاه مشغول کار بود.

 

 

انتهای خبر