جزئیات جدید از اتهام عجیب به کی روش/ بازیکنان متخلف مادام العمر محروم می شوند

وقتی در جلسه‌ای میان گودرزی و کی‌روش این پرونده دلالی علنی می‌شود، سرمربی پرتغالی صحبت‌های اسدی را بهانه می‌کند تا با محبوبیت برود. شایعه دلالی کارلوس کی‌روش اکنون از حالت یک شایعه خارج شده و دهان به دهان می‌چرخد. با این‌که چندی قبل گزارشی در خصوص حواشی اطراف مرد پرتغالی و پول گرفتن از بازیکنان […]

image_pdfimage_print

وقتی در جلسه‌ای میان گودرزی و کی‌روش این پرونده دلالی علنی می‌شود، سرمربی پرتغالی صحبت‌های اسدی را بهانه می‌کند تا با محبوبیت برود.

شایعه دلالی کارلوس کی‌روش اکنون از حالت یک شایعه خارج شده و دهان به دهان می‌چرخد. با این‌که چندی قبل گزارشی در خصوص حواشی اطراف مرد پرتغالی و پول گرفتن از بازیکنان تیم ملی برای حضور در لیست این پرتغالی پرحاشیه منتشر شده بود اما اکنون به نظر می‌رسد وزیر ورزش سکوتش را شکسته و با انتقاد از سرمربی تیم ملی درباره ابهامات مربوط به کی‌روش نشان داد که چرا مدتی است از کنار گذاشتن کی‌روش صحبت می‌کند.

 این مسایل در حالی اطراف کی‌روش اتفاق می‌افتد که سرمربی تیم ملی هم با متوجه شدن موضوع، ساز جدایی‌اش از تیم ملی را کوک کرده است.

 در همین حال وقتی در جلسه‌ای میان گودرزی و کی‌روش این پرونده علنی می‌شود، کی‌روش هم صحبت‌های اسدی را بهانه می‌کند تا با محبوبیت برود.

 یکی از مسئولان مذاکره کننده با کی‌روش با تایید جدایی سرمربی تیم ملی می‌گوید او قطعا با جایی مذاکره کرده که اینگونه اصرار به رفتن دارد اما اگر خودش برود هزینه‌ای برای فدراسیون ندارد.

یک منبع آگاه در وزارت ورزش خبر از وجود اسناد معتبر درباره پرونده دلالی کی‌روش می‌دهد و می‌گوید این پرونده خیلی وقت است که در کشوی میز وزیر خاک می‌خورد و بنا به دلایلی این پرونده تاکنون مسکوت مانده است.

در همین زمینه گفته می‌شود این پرونده در اختیار کمیسیون اصل ۹۰ بوده و آنها به‌خاطر برخی ملاحظات اجازه دادند تا وزارت ورزش و فدراسیون این ماجرا را پیگیری کنند.

گفته می‌شود این پرونده هفته آینده به فدراسیون فوتبال داده می‌شود و وزارت ورزش قصد ندارد به‌طور مستقیم ورود کند تا قضیه فوتبالی حل و فصل شود.

بر همین اساس یک مقام مسئول که نخواست نامش فعلا فاش شود گفت: «در صورت علنی شدن این پرونده، جدا از کی‌روش سه ملی‌پوش کشورمان هم پای‌شان در میان است و احتمال محرومیت مادام‌العمر برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.»

منبع: جام نیوز

انتهای خبر