بیانیه مجمع همراهان تدبیر و امید استان آذربایجان شرقى درباره مذاکرات هسته ای لوزان

 مجمع همراهان تدبیر و امید استان آذربایجان شرقى با صدور بیانه ای از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته علی الخصوص دکتر ظریف تقدیر نمودند . به گزارش اعتدال پرس، متن این بیانیه به شرح ذیل میباشد. بسمه تعالى جناب آقاى دکتر ظریف وزیر کاردان و محبوب خارجه جمهورى اسلامى ایران با سلام و تحیات […]

image_pdfimage_print

 مجمع همراهان تدبیر و امید استان آذربایجان شرقى با صدور بیانه ای از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته علی الخصوص دکتر ظریف تقدیر نمودند .

به گزارش اعتدال پرس، متن این بیانیه به شرح ذیل میباشد.

بسمه تعالى

جناب آقاى دکتر ظریفمذاکرات هسته ای ظریف

وزیر کاردان و محبوب خارجه جمهورى اسلامى ایران

با سلام و تحیات وافره

اکنون که دیپلماسی فعال دولت تدبیر وامید ، مسیر سخت مذاکرات هسته اى را با سرپرستى مثالزدنى حضرتعالى موفقیت بار به سوى سرانجامى غرورانگیز بر مردم شریف ایران رهنمون میسازد ، بر خود لازم میدانیم مراتب سپاس و تقدیر خود را نثار فرزندان انقلاب نمائیم .

آنچه تحت هدایت و حمایت داهیانه رهبر معظم انقلاب طى میگردد ، میوه و ثمره خود را با تثبیت اقتدار جهانى و منطقه اى نظام جمهورى اسلامى ایران داده و از این باب شکرگزار درگاه ربوبى هستیم .

نقشه راهى  که به درستی توسط رئیس جمهور محبوب قبل از انتخابات ترسیم گردید و با خلق حماسه سیاسی مورد تائید مردم قرار گرفت ، مسیرى بود به سمت تعالى فضاى گفتگو و منطق که به حق با درایت جنابعالى و همکارانتان  فصل نوینى بر نقش آفرینى ایران مقتدر در تحولات منطقه اى و جهانى گشوده است .

تمامى اعضاى مجمع همراهان تدبیروامید استان آذربایجان شرقى ، همدل و همزبان با دولت راستگویان ، توفیقات بعدى تیم مذاکره کننده را از خداى باریتعالى خواهانیم و اطمینان داریم قدمهاى آتى نیز همچنان مصمم و غرورآفرین طى گردد.

ساقیا عمر دراز و قدحت پر مى باد

که به تدبیر تو تشویش خمار آخر شد

امید داریم ، با همراهى و همدلى آحاد ملت شریف تقویت اقتصادملى و بهبود فضاى کسب و کار را نیز در ایام آتى شاهد خواهیم بود .

در پایان ضرورى میدانیم تبریک و تشکر خود را از مقام معظم رهبرى ، رئیس جمهور معزز ، حضرتعالى و همکارانتان اعلام نمائیم .

مجمع همراهان تدبیر و امید استان آذربایجان شرقى

انتهای خبر