جزئیات درگیری منجر به مرگ عموی هادی ساعی از زبان وی

عضو شورای شهر تهران درباره حادثه‌ای که منجر به مرگ عمویش شد، گفت: به زودی جزییات این مساله را با خبرنگاران در میان خواهم گذاشت. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا، هادی ساعی صبح امروز در جلسه علنی شورا در واکنش به برخی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها پیرامون مرگ عمویش، گفت: […]

image_pdfimage_print

عضو شورای شهر تهران درباره حادثه‌ای که منجر به مرگ عمویش شد، گفت: به زودی جزییات این مساله را با خبرنگاران در میان خواهم گذاشت.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا، هادی ساعی صبح امروز در جلسه علنی شورا در واکنش به برخی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها پیرامون مرگ عمویش، گفت: این اتفاق اولین بار نیست که رخ داده است و برای اظهارنظر نهایی، منتظر کارشناسی پزشکی قانونی هستیم و حتما از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری خواهم کرد. وی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌های مختلف گفت: به زودی جزییات این مساله را با خبرنگاران در میان خواهم گذاشت.

عضو شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران، جزییات حادثه درگیری با پیمانکاران شهرداری که موجب فوت عمویش شد را تشریح کرد. وی گفت: مدت دو هفته بود که زباله‌های این باشگاه که متعلق به شهرداری تهران و در داخل پارک چیتگر است، جمع‌آوری نشده بود که برهمین اساس با شهردار منطقه تماس گرفته و وی نیز معاون خود را برای رسیدگی به این موضوع به باشگاه فرستاد.

وی با بیان اینکه جلوی در باشگاه نیز چندین کامیون خاک خالی شده بود که از معاون شهردار نیز درخواست کرده‌ایم که نسبت به جمع‌آوری این نخاله‌ها نیز اقدام کند اظهار کرد: معاون شهردار نیز با پیمانکاران مربوطه تماس گرفته و از آنها درخواست کرد که برای جمع‌آوری زباله‌ها به محل باشگاه مراجعه کنند اما از همان دقایق ابتدایی پیمانکاران با رفتار بسیار زشتی پرخاشگری کرده و بارها عنوان کردند که چرا در روز تعطیل، دوازدهم فروردین آنها را برای جمع‌آوری زباله‌ها فراخوانده‌اند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پیمانکاران با معاون شهردار نیز رفتار زشتی داشتند گفت: معاون شهردار ناحیه نیز با این پیمانکاران دچار چالش شد و حتی معاون ناحیه ضمن عذرخواهی از رفتار پیمانکاران از ما درخواست کرد که از این پس زباله‌ها را پشت در باشگاه قرار دهیم. ساعی با بیان اینکه هنگامی که معاون ناحیه از باشگاه خارج شد، کارکنان باشگاه از رفتار تند و پرخاشگرانه پیمانکاران انتقاد کردند گفت: بنده کارکنان و مربیان باشگاه را به آرامش دعوت کرده و حتی به رفتارهای پرخاشگرانه و تکیه‌کلام‌هایی که به من می‌گفتند نیز بی‌توجه بودم.

وی با بیان اینکه هنوز این پیمانکارانی که مشغول جمع‌آوری زباله‌ها بودند دور نشده بودم که متوجه سروصدا و درگیری آنها شدم گفت: در این هنگام متوجه شدم که این دو پیمانکار که در تحقیقات مشخص شد که برادر هستند، با عموی من که در آن باشگاه فعالیت می‌کرد، درگیر شدند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه به سرعت و برای کمک به عمویم به سمت آنها دویدم، تصریح کرد: در این حین مشاهده کردم که یکی از این پیمانکاران چوب بزرگی را از داخل خودروی خود خارج کرده و قصد دارند عمویم را مورد ضرب و شتم قرار دهند که در این حین در حرکتی اولین ضربه چوب به پای من خورد و من نیز آن پیمانکار را هل داده و به زمین افتاده و پیمانکار دوم نیز سعی داشت من را گرفته اما من آنها را با حرکاتی به بیرون باشگاه هل داده و در این حین متوجه شدم که عموی من به روی زمین افتاده و حال عمومی‌اش ناگوار است.

ساعی با بیان اینکه سریعا با اورژانس تماس گرفته و با کمک اپراتور اورژانس اقدامات احیا را انجام دادم، گفت: بلافاصله کارکنان باشگاه با امدادگران هلال‌احمری که در نزدیکی پارک بوده تماس گرفته و آنها نیز به محل آمدند اما متاسفانه نتوانستند اقدام موثری در راستای احیای مجدد عمویم انجام دهند. وی با بیان اینکه من به شخصه ملاحظه نکردم که ضربه‌ای از سوی پیمانکاران به عمویم وارد شود ادامه داد: عموی من ۱۱ سال قبل عمل جراحی را بر روی یکی از رگ‌های قلبی‌اش انجام داده و در تحقیقات اولیه پزشک قانونی نیز ایست قلبی را علت این حادثه عنوان کردند.

این عضو شورای شهر تهران با انتقاد از رفتار پیمانکاران افزود: بارها شعار داده‌ایم که شهرداری یک نهاد اجتماعی است و این اتفاق برای دومین بار از سوی پیمانکاران شهرداری رخ داده است. ساعی با بیان اینکه مشخص نیست پیمانکاران به چه شیوه‌ای انتخاب و گزینش می‌شوند گفت: من از کارگران شهرداری تشکر می‌کنم اما متاسفانه این اتفاق توسط خود پیمانکاران که قطعا هزینه‌های گزافی دریافت کرده‌اند، رخ داده است و قطعا این مساله رسیدگی می‌شود. وی با بیان اینکه متهمان پرونده هر دو پیمانکار شهرداری بوده و بازداشت شده‌اند اظهار کرد: هنوز نظر قطعی پزشکی قانونی اعلام نشده است.

انتهای خبر