تغییرات جدید در صداوسیما و استانداری/ پایان یک دهه ریاست بر جام جم تبریز؛ نواداد در راه استانداری

در ادامه تغییرات مدیریتی استان آذربایجان شرقی و همانطورکه در مطلب چند روز پیش اعتدال پرس خبر داده شده بود، ایستگاه صدا و سیمای استان نیز شاهد جابجایی مدیران خود شد. به گزارش اعتدال پرس، پروسه تغییر مدیران آذربایجان شرقی این بار به مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان رسید و نواداد بعد از یک […]

image_pdfimage_print

در ادامه تغییرات مدیریتی استان آذربایجان شرقی و همانطورکه در مطلب چند روز پیش اعتدال پرس خبر داده شده بود، ایستگاه صدا و سیمای استان نیز شاهد جابجایی مدیران خود شد.

به گزارش اعتدال پرس، پروسه تغییر مدیران آذربایجان شرقی این بار به مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان رسید و نواداد بعد از یک دهه سکانداری در خیابان جام جم و به قصد عزیمت به استانداری قرار است پست مدیرکلی صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی را تحویل جانشین خود بدهد.

احتمال تغییر در مدیریت صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی موضوعی بود که در ماه های گذشته مکررا مطرح گردیده و در این راستا گزینه های مختلفی از سوی محافل مختلف مطرح شده بودند که در نهایت سید محسن لطیفی به عنوان گزینه نهایی جهت تصدی ریاست صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی تعیین شد. پایانی بر یک دهه ریاست نواداد در جام جم تبریز / آیا کاخ استانداری مقصد بعدی نواداد است؟

شنیده ها حاکی است مقصد بعدی این مدیر کارکشته و پرسابقه استان، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری آذربایجان شرقی است و قرار است طی روزهای آتی محمدتقی پاکزاد از این سمت تودیع و نواداد جانشین وی شود.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجانشرقی فردا چهارشنبه ۱۹ فروردین، ساعت ۱۰٫۳۰ در تالار جام جم برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور موسوی ‌مقدم معاون امور مجلس و استان ‌های سازمان صدا و سیما و جمعی از مسئولین و مدیران استان برگزار می ‌شود.

لطیفی متولد ۱۳۵۳ و اهل شهرستان خلخال در استان اردبیل بوده و فوق لیسانس مدیریت اجرایی دارد.

وی که مسئول بسیج صدا و سیمای مرکز آذربایجان ‌شرقی است از سال ۹۰ نیز همزمان به عنوان معاون سیما مشغول فعالیت بود.

وی در سال ۱۳۷۹ با عنوان شغلی کارمند تولید و سپس تهیه کننده تلویزیون وارد صداوسیمای استان اردبیل شده است در سال ۸۱ به مرکز آذربایجان شرقی انتقال پیدا کرد. ساخت چندین مجموعه تلویزیونی مستند و نمایشی و از جمله تهیه کنندگی فیلم سینمایی “به رنگ برف” و مستند “قبیله آتش” از جمله کارنامه کاری وی به شمار می رود.

شروع دوره مدیریتی وی که از جمله مدیران جوان صداوسیمای استان می باشد، از سال ۸۶ و به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان بوده که بعدا مدیر تولید سیما و از سال ۹۰ تاکنون در سمت معاون سیما مشغول بکار بوده است.

توجه بیشتر به ذائقه مخاطبین، نوآوری و خلاقیت در استفاده از ظرافت های هنری، روشنگری و کنکاش در معضلات و چالشهای موجود در استان، فرهنگ سازی و اشاعه الگوی اسلامی و ایرانی و تحقق دقیق و کامل رهنمودها و سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری از جمله انتظارات فراروی مدیریت جدید صداوسیما در استان می باشد که امید است در سایه همت مضاعف و نگاه بهتر مدیران و همکاران این مجموعه استراتژیک و بزرگ، جامه عمل بپوشد.

بازخوانی ریاست ده ساله علی نواداد بر صدا و سیمای آذربایجان شرقی حاوی نکات مهم و فراز و فرودهای مختلفی است که در فرصت مناسب در اعتدال پرس بدان خواهیم پرداخت.

/محمدزاده علمداری-سردبیر اعتدال پرس

حبرهای مرتبط با این مطلب:

انتصاباتی که در آخرین روزهای سال ۹۳ انجام شد/ گمانه زنی تغییرات احتمالی در سال جدید

 

انتهای خبر