بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در رابطه با هتک حرمت دو نوجوان ایرانی در عربستان/ اخراج سفیر عربستان سعودی و توقف اعزام زائر

بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در رابطه با جنایت اخیر آل سعود در هتک حرمت دو زائر نوجوان ایرانی توسط مزدوران عربستان بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه که نسخه ای از آن به اعتدال پرس ارسال شده، آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم ان‌شاءاللّه‌ ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از […]

image_pdfimage_print

بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در رابطه با جنایت اخیر آل سعود در هتک حرمت دو زائر نوجوان ایرانی توسط مزدوران عربستان بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه که نسخه ای از آن به اعتدال پرس ارسال شده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیمعکس نمایه Bs Tu

ان‌شاءاللّه‌ ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.

۲۹/۴/۶۷

پیام امام خمینی به مناسبت سالگرد کشتار خونین مکه و قبول قطعنامۀ ۵۹۸

سفاکان فاسد سعودی کارد را به استخوان رسانده اند؛ هنوز قتل هموطنمان در وطن خویش توسط دیپلمات مست سعودی را از یاد نبرده ایم ؛ هنوز شهادت مرزبانانمان توسط تروریست های دست آموز سعودی را از یاد نبرده ایم که حادثه دیگری روح و قلبمان را آزار می دهد. هتک حرمت دو زائر نوجوان ایرانی دل ها را پر از درد و سینه ها را مالامال کینه نسبت به عاملان خبیث این جنایت شنیع نموده است.

جامعه از شدت فاجعه رخ داده در بهت و حیرت فرو رفته است که ظالمان سعودی از فرود آمدن هواپیماهای ایرانی در فرودگاه  به بهانه های واهی ممانعت به عمل می آورند گویی می خواهند تحقیر ایرانی به زعم خویش را  تکمیل نمایند. زهی خیال باطل

چگونه است که عزت ملی و عزت بخشی به پاسپورت ایرانی را از یاد برده ایم؟چرا دیگر حرفی از حقوق شهروندی به میان نمی آید؟ مگر این دو نوجوان بی گناه شهروند جمهوری اسلامی ایران نیستند؟

بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز ضمن ابراز همدردی با قربانیان این جنایت فاجعه بار مواردی را متذکر می گردد:

اولاٌ این مهم یعنی دفاع از عزت ملی و احترام بخشیدن مجدد به پاسپورت ایرانی آزمونی مهم جهت اثبات همدلی دولت با ملت ایران می باشد تا از بار این تحقیر ملی اندکی کاسته شود. اخراج سفیر عربستان سعودی و اجازه برگزاری تجمع در محکومیت این عمل شنیع کمترین و سهل ترین اقدام ارزیابی می گردد.

بدیهی است که سنگ اندازی به جمهوری اسلامی نه اولین بار است و نه آخرین بار، چرا که ذات بد نیکو نگردد، ولیکن امید است دولت تدبیر و امید که برآمده از رای ملت ایران می باشد این حادثه خفت بار را در حافظه تاریخی خود در قبال رژیم حاکم بر سرزمین حجاز و حاکمان آن، همچون ملت رشید ایران ثبت نماید.

ثانیاٌ مسئولان محترم سازمان حج و زیارت ضمن عذرخواهی از ملت ایران به علت کوتاهی در انجام وظایف خود تا زمان اطمینان کامل از امنیت شهروندان ایرانی و اعلام حکم متناسب با این جنایت حیوانی، اعزام زائر به عربستان سعودی را متوقف نمایند.

والسلام

انتهای خبر