موج استعفای چهره‌های سیاسی آذربایجان شرقی برای شرکت در انتخابات مجلس/ کناره گیری نصیرپور از دولت برای تصدی کرسی سراب

موج استعفای چهره‌های سیاسی برای حضور در انتخابات مجلس آغاز شده است که در میان آنها، نام برخی سیاسیون آذربایجان شرقی هم دیده می شود. به گزارش اعتدال پرس، در ادامه استعفای چهره‌های سیاسی جهت حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و در یکی از آخرین استعفاها قرار است مجید نصیرپور از سمت […]

image_pdfimage_print

موج استعفای چهره‌های سیاسی برای حضور در انتخابات مجلس آغاز شده است که در میان آنها، نام برخی سیاسیون آذربایجان شرقی هم دیده می شود.

به گزارش اعتدال پرس، در ادامه استعفای چهره‌های سیاسی جهت حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و در یکی از آخرین استعفاها قرار است مجید نصیرپور از سمت خود در دولت کنار برود.

وی که از چهره های فعال اصلاح طلب می باشد، هم اکنون معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس جمهوری است. مجید نصیرپور برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سراب و مهربان ،از دولت کناره گیری کرد

نصیرپور در حاشیه جلسه روز یکشنبه مجلس به خبرنگار «خرداد» اطلاع داد که جلسه مشترک دولت و مجلس آخرین حضور او در معاونت پارلمانی دولت خواهد بود و احتمالا روز دو شنبه استعفای خود را تقدیم خواهد کرد.

مجید نصیرپور آنطور که به «خرداد» اطلاع داده است، قرار است از حوزه انتخابیه سراب که پیشتر نیز نمایندگی آن را در مجلس بر عهده داشت، وارد رقابت اسفند ۹۴ شود.

گزارش اعتدال پرس می افزاید، وی در دوره هشتم نماینده شهرستان سراب در مجلس بود که در دوره گذشته توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود.

برخورد فیزیکی وی با رییس وقت دانشگاه علوم پزشکی که در حضور استاندار و وزیر وقت بهداشت و درمان صورت گرفت، در آن زمان جنجال زیادی ایجاد کرد.

گفتنی است پیش از این نیز تاج الدینی نماینده سابق تبریز و از چهره های اصولگرای نزدیک به احمدی نژاد به منظور حضور در انتخابات مجلس از سمت مدیرکل پارلمانی سازمان صداوسیما استعفا داده بود و شنیده ها حاکی است، قرار است به همین منظور تنی چند از مدیران و چهره های سیاسی آذربایجان شرقی نیز بزودی از سمت های خود کناره گیری کنند.

انتهای خبر