ائتلاف “شهریاران جوان” با شعار پویایی و نشاط آفرینی در شورای شهرتبریز اعلام موجودیت کرد

ائتلاف شهریاران جوان با انتشار بیانیه ای اعلام موجودیت کرده و لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در انتخابات شورای شهر تبریز را شنبه منتشر خواهد کرد. ائتلاف “شهریاران جوان” که جهت پویایی و نشاط آفرینی شورای شهرتبریز و متشکل از جوانان متخصص و کارآزموده، به میدان آمده است با انتشار آرمانها و برنامه های […]

image_pdfimage_print

ائتلاف شهریاران جوان با انتشار بیانیه ای اعلام موجودیت کرده و لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در انتخابات شورای شهر تبریز را شنبه منتشر خواهد کرد.

ائتلاف “شهریاران جوان” که جهت پویایی و نشاط آفرینی شورای شهرتبریز و متشکل از جوانان متخصص و کارآزموده، به میدان آمده است با انتشار آرمانها و برنامه های خود توانسته موج آفرینی خوبی بین قشر جوان داشته و مورد حمایت و اعتماد جوانان آگاه و حماسه ساز تبریز باشد، بزودی لیست نهایی خود را منتشر می کند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از آناج، در اوج رقابت شخصیت ها و گروه های انتخابات شورای اسلامی شهر  تبریز،  ائتلاف “شهریاران جوان” با انتشار بیانیه ای اعلام موجودیت کرد.

در این بیانیه آمده است:

انتخابات شوراها محل آزمودن اندیشه های نو و افکار جدید است.

امروزه تحول، نوگرایی و پویایی اصل اجتناب ناپذیر هر جریان و مجموعه ای است و برای پیشبرد بهتر و سیال گونه امور جامعه، دمیدن روحی جدید ضروری به نظر می رسد که در این میان نیروی جوانی همیشه بهترین محرک و همان روح جدید برای تحول در جریانهای اجتماعی بوده است.

با توجه به اینکه ترکیب شورای شهر ما بخصوص در این دوره از جوانان نسل گذشته یا همان پا به سن گذاشته های امروز تشکیل شده است، این جریان یا ترکیب نیاز جدی به دمیدن روحی جدید و نفسی تازه دارد و اعتقاد داریم که حضور شور و اندیشه جوانی در این نهاد مردمی قطعا می تواند راه گشای حل بسیاری از معضلات شهریمان باشد.

از طرف دیگر، کشور ما سومین کشور دارای جمعیت جوان در جهان است و همینطور شهرمان تبریز مملو از جوانانی است که دنبال فرصت و محلی برای ابراز وجود و تحقق آرمانهایشان هستند. پرواضح است که برای درک بهتر خواست های جوانان ، باید خاستگاهی در بین جوانان جستجو کنیم و  به سخنی بهتر :

” آزموده را آزمودن خطاست ” ….

ضمن دعوت به حضور حماسی مردم بویژه جوانان آگاه شهر تبریز در انتخابات پیش رو، ما جوانان به دلیل آشنایی با ظرفیت های بین المللی جهان، با تکیه بر انرژی ، انگیزه و توان خویش و با تاکید بر تامین نیازهای خاص و روز قشر جوان و با هدف تغییر روح حاکم بر تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها در مرکز تصمیم گیری شهر یعنی شورای شهر و هدایت آنان به سمت تصمیمات تحول خواهانه، نواندیشانه و جسارت آمیز وارد عرصه انتخاباتی شوراها در قالب “ائتلاف شهریاران جوان” تبریز شدیم.

این ائتلاف  متشکل از جوانان امروز که با کوله باری از دانش، تجربه و سوابق اجرایی در عرصه های مختلف؛ در صدد دمیدن روح جسارت، نشاط و پویایی در شورای شهر و شهرمان تبریز است؛ با نگرش لزوم حضور جوانان در عرصه مدیریت شهری و معرفی جوانان مجرب از بین انبوه جوانان لایق شهرمان تبریز حضور خور در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر تبریز را اعلام کرده و لیست مورد حمایت خود را تقدیم مردم شریف تبریز و جوانان حماسه ساز تبریز قهرمان می نماید.

شهرِ یاران بود و خاک مهربان این دیار                           
                                  مهربانی که سر آمد، شهریاران را چه شد؟!

ائتلاف “شهریاران جوان”

انتهای خبر