برنامه های جلیلی در سفر به تبریز

شنبه ۱۸ خرداد، مردم تبریز میزبان دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری خواهند بود. به گزارش اعتدال پرس، فردا شنبه (۱۸ خرداد) آقای سعید جلیلی بعد از دیدار با مردم اردبیل، به تبریز می آید تا در دیدار با مردم تبریز، به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود بپردازد. این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست […]

image_pdfimage_print

شنبه ۱۸ خرداد، مردم تبریز میزبان دکتر سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری خواهند بود.
به گزارش
اعتدال پرس، فردا شنبه (۱۸ خرداد) آقای سعید جلیلی بعد از دیدار با مردم اردبیل، به تبریز می آید تا در دیدار با مردم تبریز، به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود بپردازد.
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۱۷:۳۰ بعد از استقبال مردمی ستادهای مستقر در شهرستان های سراب و بستان آباد، با نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهد کرد.
در ساعت ۱۸ برنامه سخنرانی آقای جلیلی در سالن پورشریفی برگزار خواهد شد و بعد از آن در ساعت ۱۹:۳۰ در محل سالن پورشریفی، نشست خبری با حضور خبرنگاران استان برگزار خواهد شد.
دیدار با خانواده شهید آذر آبادی در محله شهریار ( اهراب)  و دیدار با نخبگان، ایثارگران و قشرهای مختلف در ساعت ۲۰:۳۰ در مسجد حاج شفیع در محله شهریار از دیگر برنامه های سعید جلیلی در تبریز است.
حضور در نماز جماعت مغرب و عشاء و حرکت به سمت فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از دیگر برنامه های این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سفر به تبریز است.

انتهای خبر