جلیلی رکورد استقبال مردم استان از نامزهای انتخابات را شکست/ محور سخنان جلیلی در جمع مردم تبریز: شفافیت اقتصادی، عدالتخواهی و گفتمان انقلاب + تصاویر

عده ای سواستفاده های میلیاردی می کنند ولی عده ای برای وام 5 میلیونی با مشکل مواجه اند. باید با شفافیت اقتصادی و حمایت از تولید موانع رشد اقتصادی از میان برداشته شود به گزارش اعتدال پرس، سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست چمهوری که عصر امروز در میان استقبال پرشور مردم بخصوص جوانان […]

image_pdfimage_print

عده ای سواستفاده های میلیاردی می کنند ولی عده ای برای وام 5 میلیونی با مشکل مواجه اند. باید با شفافیت اقتصادی و حمایت از تولید موانع رشد اقتصادی از میان برداشته شود

به گزارش اعتدال پرس، سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست چمهوری که عصر امروز در میان استقبال پرشور مردم بخصوص جوانان ارزشی شهرهای مختلف استان وارد تبریز شد در جمع مردم این شهر گفت: مردم ما نیم قرن است با شعار اعتقادمحور خود در عرصه داخلی و خارجی حرکتی جدید را رقم زده اند.

وی با اشاره به تقابل خط معتقد به ربوبیت الهی و خط مبتنی بر تفکر شیطانی مولفه های خط امام و گفتمان انقلاب اسلامی را ایمان و امید دانست.

جلیلی همچنین با اشاره به استفاده دشمن از راهبرد تهدید و تردید گفت: تقابل این دو جبهه واقعی و در همه عرصه هاست.

وی با اشاره به 50 سال تلاش در راستای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی دوره دفاع مقدس را تلاش دشمن برای جلوگیری از تثبیت نظام جمهوری اسلامی دانست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم از انقلاب با استفاده از تهدید و تحریم گفت: دشمن هرجا بیشتر فشار آورده، پیروزی های بیشتری نصیب ملت شده است.

وی با اشاره به حضور کشورمان در جمع 10 قدرت هسته ای دنیا، رمز پیشرفت ملت ایران را ایمان و امید ارزیابی کرد. وی ادامه داد: دشمن خود متوجه شده است که تهدید و ترفندهای تبلیغاتی راه به جائی نمی برد و امروز قصد دارد با ایجاد تردید در ادامه مسیر، ملت را از ادامه راه رشد منصرف کنند.

جلیلی افزود: دشمن می خواهد بجای ارزیابی دقیق از پیشرفت ها با توسل به کاستی ها و بزرگ نمایی آنها وانمود کند ملت دچار هزینه سنگینی شده است و باید به پسرفت فکر کند.

وی ارزیابی صحیح از اوضاع را نیاز کشور دانسته و با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: ارزیابی رهبری ارزیابی دقیق و کارشناسانه است. عده ای نمی خواهند قرار گرفتن کشور در موقعت بدر و خیبر تبیین شود و می خواهند کشور را در شعب ابوطالب معرفی کنند.

جلیلی با انتقاد از مطرح کنندگان این موضوع گفت: امروز توانسته ایم در تقابل اراده ها ، اراده خود را به دشمن تحمیل کنیم. امروز در موقعیت پشت خیمه های دشمن هستیم و وارد مرحله تمدن اسلامی شده ایم.

وی آزاد خرمشهر را الگویی برای مقاومت و پیروزی دانسته، آزادی جنوب لبنان و شکست اسرائیل در جنگهای اخیر را حاصل تکثیر انقلاب دانست.

جلیلی بار دیگر فتنه 88 را ظلم بزرگ به نظام نامیده و 9 دی را تودهنی مردم به فتنه گران ارزیابی کرد. وی همچنین با محکوم کردن انحراف گفت: ملت بارها ثابت کرده است با کسی عقد اخوت نبسته است و هر انحرافی از شاخص ولایتمداری از سوی مردم رد می شود.

وی به بروز جریان دیگری در مقابل پیشرفت ملت ایران اشاره و راهبرد تردید را روش این جریان عنوان کرد. وی ادامه داد: این جریان می خواهد با ضعف نمایاندن نقاط قوت مردم را از ادامه مسیر ناامید کند؛ حال آنکه ملت ما هوشیار است و اجازه نمی دهند کسانی با تحلیل غلط از مقاومت مردم، نقاط رشد را نادیده بگیرند.

جلیلی در جمع مردم تبریز گفت: مردم می دانند در مقابل عزت و صلابت ایران کسی فرش قرمز پهن نمی کند ولی هزینه های مقاومت بسیار کمتر از هزینه های سازش و سر خم کردن است.

وی ادامه داد: باید با شناخت دلایل پیشرفت نقاط ضعف را پوشش دهیم. وی اسلام ناب و آزاد شدن ظرفیت های مردمی را دلایل رشد انقلاب و هنر امام خمینی و رهبر انقلاب دانسته به قابل تکرار بودن حماسه های دفاع مقدس اشاره کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه خود برای استفاده از ظرفیت های مردمی افزود: اگر مردم از گرانی، بیکاری و رکود در تولید رنج می برند، باید دولت با کارهای اساسی و نه مقطعی حل مشکلات را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی با اشاره به تقابل دو قطب فقر و غنا خواستار توجه به رفع این مشکل شده و گفت: عده ای سواستفاده های میلیاردی می کنند ولی عده ای برای وام 5 میلیونی با مشکل مواجه اند. باید با شفافیت اقتصادی و حمایت از تولید موانع رشد اقتصادی از میان برداشته شود. جلیلی افزود: دولت باید پناه تولید کننده باشد.

جلیلی با انتقاد از وامهای کلان اعطا شده به عده ای محدود گفت: اگر به عدالت نپردازیم موفقیتی نخواهیم داشت. وی افزود: باید در برابر اشرافیت خواهی، رانت خواری و فساد و تبعیض ایستاد و مقاومت کرد.

وی در انتها شرط رشد کشور را توجه به عوامل اصلی رشد یعنی پیروی از ولایت و اعتماد به مردم دانسته، از حضور پرشور مردم تبریز قدردانی کرد.

انتهای خبر