لیست جامعه اسلامی کارمندان تبریز معرفی شد/ بابک محمدزاده علمداری سر لیست تشکل کارمندان تبریز

جامعه اسلامی کارمندان تبریز لیست کاندیداهای مورد حمایت خود در انتخابات شورای شهر تبریز را اعلام کرد. به گزارش اعتدال پرس، دبیر ائتلاف جامعه اسلامی کارمندان تبریز با اعلام این خبر گفت: در این لیست که بر مبنای توجه خاص به خواستها و دغدغه های قشر عظیم جامعه کارمندی کلان شهر تبریز و لحاظ کردن […]

image_pdfimage_print

جامعه اسلامی کارمندان تبریز لیست کاندیداهای مورد حمایت خود در انتخابات شورای شهر تبریز را اعلام کرد.

به گزارش اعتدال پرس، دبیر ائتلاف جامعه اسلامی کارمندان تبریز با اعلام این خبر گفت: در این لیست که بر مبنای توجه خاص به خواستها و دغدغه های قشر عظیم جامعه کارمندی کلان شهر تبریز و لحاظ کردن اصول کاری و مدیریتی مورد توجه این صنف در مرکز تصمیم گیری شهر تشکیل شده است، نام 5 چهره شاخص آورده شده اسبت.

rge بابک محمدزاده علمداری دبیر سیاسی جامعه اسلامی کارمندان تبریز

سلمانیان افزود: بابک محمدزاده علمداری دبیر سیاسی و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارمندان تبریز، مهندس نقی ابراهیمی سنائی دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان، مهندس سید حسن شکوری نایب رئیس شورای شهر تبریز، اسماعیل سلیمی و محمدحسن اسوتچی عضو شورای شهر تبریز، 5 نامزد مورد حمایت جامعه اسلامی کارمندان تبریز در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز هستند.

گفتنی است جامعه اسلامی کارمندان تنها تشکل رسمی و ثبت شده صنف کارمندان است که با گرایش اصولگرایی شناخته می شود و در تبریز نیز از چند سال قبل اقدام به دایر کردن دفتر و فعالیت سیاسی صنفی نموده است.

انتهای خبر