تکمیلی: اعلام کاندیدای مورد حمایت آیت ا… شبستری/ بیانیه اعلام حمایت جامعه روحانیت مبارز آذربایجان ‌شرقی از ولایتی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: اعضای جامعه روحانیت مبارز آذربایجان‌شرقی پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی‌ نهایی، حمایت خود از کاندیداتوری علی‌اکبر ولایتی را اعلام می کند. به گزارش اعتدال پرس از اهراب و به نقل از دفتر آیت الله محسن مجتهد شبستری، وی گفت: به دنبال تماس‌های مکرر شهروندان و مؤمنان […]

image_pdfimage_print

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: اعضای جامعه روحانیت مبارز آذربایجان‌شرقی پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی‌ نهایی، حمایت خود از کاندیداتوری علی‌اکبر ولایتی را اعلام می کند.

به گزارش اعتدال پرس از اهراب و به نقل از دفتر آیت الله محسن مجتهد شبستری، وی گفت: به دنبال تماس‌های مکرر شهروندان و مؤمنان تبریزی در این خصوص بیانیه‌ای در حال تنظیم است که به زودی در اختیار رسانه های گروهی و مردم همیشه در صحنه استان قرار خواهد گرفت.

آیت الله شبستری خاطرنشان کرد: این بیانیه به امضای بیش از ۲۰ روحانی و عالم برجسته حوزه های علمیه استان رسیده است.

جامعه روحانیت مبارز آذربایجان ‌شرقی با انتشار اطلاعیه‌ای حمایت خود را از دکتر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
n00012000-r-b-003
بیانیه اعلام حمایت جامعه روحانیت مبارز آذربایجان ‌شرقی از ولایتی
جامعه روحانیت مبارز آذربایجان ‌شرقی با انتشار اطلاعیه‌ای حمایت خود را از دکتر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

در بیانیه جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان‌شرقی آمده است: در آستانه آزمون شکوهمند و انتخابات سرنوشت ساز یازدهمین دوره ریاست جمهوری قرارگرفته ایم موضوع بسیار با اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهری اسلامی ایران یکی از بزرگترین و برجسته ترین نمادهای ارزشمند مردم سالاری دینی می باشد که حق تصمیم گیری در امور سرنوشت ساز کشور به آحاد مردم واگذار شده است و عموم مردم جامعه با حضور آگاهانه در پای صندوق های رای منتخب خود را برای کلیدی ترین منصب سیاسی و تاثیر گذارترین قوا به عنوان ریاست جمهوری انتخاب می نمایند .
فرد منتخب ملت به تصدی ریاست جمهوری می بایست با تشکیل دولت ولایی ، قوی وکارآمد با بهره گیری از کابینه خدوم و مدیران دلسوز و کارآمد و با بکارگیری نکات قوت دولت های پیشین و پرهیز از نکات ضعف آنان ، قوای اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را  به نحو مطلوب و شایسته مدیریت نماید .
ریاست محترم جمهوری که با رای اکثریت مردم ، تصدی امور اجرایی کشور را زمامداری می نماید بایستی با تبعیت از آرمانهای ارزشمند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با الهام از منویات و راهبردهای اصولی مقام معظم رهبری ضمن اتخاذ مواضع هوشمندانه در حوزه سیاست خارجی ، از تمامیت ارضی کشور و حاکمیت نظام اسلامی پاسداری کند و با پاسداشت ارزش های الهی و آرمان های والای انقلاب اسلامی در راستای تداوم اهداف عالیه معمار کبیر انقلاب و شهدای عالی مقدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهتمام نماید .

جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجانشرقی با عنایت به رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و شاخصه ها و معیار های کلی که از سوی معظم له ترسیم و تبیین گردیده است با احترام کامل به همه کاندیداهای معزز ، از بین کاندیداهای محترم ریاست جمهوری جناب آقای دکتر ولایتی را که از سیاستمداران هوشمند و مدیران موفق نظام جمهوری اسلامی می باشد به عنوان کاندیدای اصلح معرفی می نماید.

امید است در مقطع کنونی که ایادی شرق و غرب و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی درراستای تضعیف اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند ، مردم زمان شناس و هوشمند ایران عزیز ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب با حضور آگاهانه و بابصیرت درعرصه انتخابات و مشارکت حداکثری ، مشتی محکم بر  دهان یاوه گویان و فتنه گران زمان کوبیده و بزرگترین مظهر حماسه سیاسی را به نمایش گذارند که همانا وعده حتمی پروردگار سبحان قطعی و قریب الوقوع  است .

انتهای خبر