جانشین فرمانده سپاه عاشورا منصوب شد+ سوابق

با حضور سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین، علی قادری به عنوان جانشین سپاه عاشورا معرفی شد. به گزارش اعتدال پرس، سردار غلام عسگر کریمیان صبح امروز در جلسه معارفه جانشین فرماندهی سپاه عاشورا که با حضور سردار محمدرضا نقدی، فرمانده بسیج مستضعفین و نیز مسئولان نظامی و امنیتی استان برگزار شد، با اشاره به خلأ […]

image_pdfimage_print

با حضور سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین، علی قادری به عنوان جانشین سپاه عاشورا معرفی شد.

به گزارش اعتدال پرس، سردار غلام عسگر کریمیان صبح امروز در جلسه معارفه جانشین فرماندهی سپاه عاشورا که با حضور سردار محمدرضا نقدی، فرمانده بسیج مستضعفین و نیز مسئولان نظامی و امنیتی استان برگزار شد، با اشاره به خلأ وجود فردی در سمت جانشینی فرمانده سپاه عاشورا، اظهار داشت: پس از انتخاب جناب سعیدی به عنوان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در ماه‌های گذشته فردی برای تصدی این سمت انتخاب نشده و خلأ چنین فردی احساس می‌شد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: البته در این مدت رده‌های مختلف فرماندهی سپاه در استان این خلأ را پرکردند که در نهایت  فردی شایسته در این سمت از سوی فرمانده سپاه انتخاب شد.

وی ادامه داد: سرهنگ علی قادری جزو افراد با سابقه و خوشنامی است که ارتباط خوبی با رده‌های مختلف نظامی در داخل سپاه و نیروهای مسلح داشته و با مسئولان شورای تأمین استان و سایر مدیران ارتباط خوبی دارند.

در این جلسه «علی قادری» به عنوان جانشین سپاه عاشورا معرفی و حکم خود را توسط سردار نقدی تحویل گرفت.

علی قادری، جانشین سپاه عاشورا با اظهار خرسندی از توفیق خدمت در سپاه، گفت: امیدوارم در فرصت مجددی که برای خدمت در سپاه فراهم شده بتوانم سرباز خوبی در نظام اسلامی و سربازی حضرت حجت (ع) باشم.

سوابق:

دکتر علی قادری از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از پیشکسوتان لشکر همیشه پیروز عاشورا است.

وی همچنین در دوره ای مسئول بازرسی لشکر عاشورا بوده و مدتی را نیز در دانشگاه امام حسین (ع) فعالیت نموده است.

انتهای خبر