سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی/ ستاد کاروان تدبیر و امید، وارد تبریز شد

دکتر روحانى رئیس جمهوری و دولت تدبیر و امید در آستانه سومین سال خود، قصد سفر به آذربایجان شرقی را دارد. به گزارش اعتدال پرس، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور شب گذشته با انتشار تصویر یک دسته گل در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: ستاد کاروان تدبیر و امید فردا به تبریز می رود […]

image_pdfimage_print

دکتر روحانى رئیس جمهوری و دولت تدبیر و امید در آستانه سومین سال خود، قصد سفر به آذربایجان شرقی را دارد.

به گزارش اعتدال پرس، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور شب گذشته با انتشار تصویر یک دسته گل در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: ستاد کاروان تدبیر و امید فردا به تبریز می رود تا سفر رئیس جمهور روحانى را به آن دیار بررسى کند.

کاروان تدبیر و امید امروز در حالی به منظور بررسی سفر استانی رئیس جمهوری وارد تبریز می شوند که خبرها از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور روحانی به آذربایجان شرقی حکایت می کند.

گزارش اعتدال پرس می افزاید، قطعی شدن سفر رئیس جمهور و تعیین تاریخ سفر منوط به نتایج بررسی های تیم اعزامی و نظر نهاد ریاست جمهوری خواهد بود ولی بر اساس اعلام منابع غیر رسمی پیش بینی می شود در صورت نبود مشکل خاص، به احتمال زیاد سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به تبریز در نیمه اول اردیبهشت ماه امسال صورت گیرد.

مشاور و مدیرکل پیگیری تصمیمات ستاد سفرهای استانی رییس جمهوری، روز یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان شرقی که با محوریت بررسی سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به این استان تشکیل شد، ضمن تایید این خبر اظهارکرد: قبل از انجام سفر جلسات مهمی در تهران و با حضور شرکت های غیردولتی برگزار می شود که نماینده استان در این جلسه توانایی ها و ظرفیت های استان را در گزارشی برای این شرکت ها ارایه خواهد کرد.

محمدرضا صالحی با تشریح اهم برنامه های سفر رییس جمهوری به استان گفت: دیدار عمومی با مردم، دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله کارشناسان و علما، بازدید از یک پروژه و شرکت در شورای اداری از برنامه های سفر رییس جمهوری به آذربایجان شرقی خواهد بود و در مدت حضور ایشان جایی تعطیل نخواهد شد و از ورود افراد برای دیدار عمومی با رییس جمهوری جلوگیری نخواهد شد.

وی گفت: در ۱۵ سفر استانی دولت تدبیر و امید، تصمیمی که بنای اجرایی نداشته باشد اتخاذ نشده و در این استان نیز دولت تصمیم جدیدی نخواهد گرفت و بیشتر به دنبال تکمیل طرح های نیمه تمام و حیاتی خواهد بود.

اسماعیل جبارزاده در جلسه امروز شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع حسن روحانی به این استان افزود: تدابیر و تمهیدات لازم برای این سفر را مهیا کرده‌ایم و امیدواریم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران خیر و برکات زیادی را برای استان به همراه داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از آمادگی استان برای استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، تا سه‌شنبه هفته جاری، پروژه‌های اولویت‌دار خود را که دارای ردیف بودجه ملی است و طرح هایی که قابلیت افتتاح تا پایان سال ۹۵ را دارند، به معاونت برنامه‌ریزی استانداری تحویل دهند تا در سفر رییس جمهوری برای افتتاح سریع تر پیشنهاد شوند.

پیش از این معاون سیاسی استانداری آذربایجان غربی اعلام کرده بود، اولین مقصد سفر استانی رئیس جمهور در سال ۹۴، استان آذربایجان غربی خواهد بود.

رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید هفته پیش و در اولین سفر خود در سال جدید، به استان گیلان سفر کرد.

انتهای خبر