حمایت دو سوم نمایندگان مجلس نهم از ولایتی

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دو سوم نمایندگان مجلس ولایتی را فردی اصلح برای ریاست جمهوری می‌دانند. به گزارش اعتدال پرس، علیرضا منادی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: دو سوم و بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس ولایتی را فردی اصلح برای ریاست جمهوری می‌دانند. وی افزود: تعدادی از این نمایندگان حتی […]

image_pdfimage_print
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دو سوم نمایندگان مجلس ولایتی را فردی اصلح برای ریاست جمهوری می‌دانند.

به گزارش اعتدال پرس، علیرضا منادی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: دو سوم و بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس ولایتی را فردی اصلح برای ریاست جمهوری می‌دانند.

وی افزود: تعدادی از این نمایندگان حتی کتبا و با امضاهای مشخص این حمایت را علنی اعلام کرده‌اند.

منادی با اشاره به وجود بیش از 90 نماینده از حوزه‌های دانشگاهی کشور در مجلس گفت: اعضای فراکسیون دانشگاهیان مجلس با قاطعیت از دکتر ولایتی حمایت می‌کنند.

منادی ارائه برنامه عملی نه لفظی و کلامی را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب ولایتی عنوان کرد و گفت: وی هیچگاه نگفته که تورم را یکی دو ساله حل می‌کند چرا که این وعده‌ای تحقق یافتنی نیست بلکه تولید و توسعه و توجه به آن را درمان اقتصاد کنونی کشور می‌داند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اضافه کرد: حل مشکلات و مسائل بین‌المللی در 100 روز تنها از عهده شخصی شناخته شده در سطح بین‌المللی و دیپلماتیک همچون ولایتی بر می‌آید.

وی بر عملکرد 34 ساله ولایتی بعد از انقلاب و نیافتن کوچک‌ترین نکات‌‌های همچون رانت خواری را تاکید کرد.

منادی تاریخ دان و مسلط بودن به تاریخ جهان و ایران را از دیگر شاخصه ولایتی دانست و گفت: با آگاهی به تاریخ می‌توان از تجربه گذشتگان عبرت گرفت و در نتیجه فرصتی برای تکرار اشتباه به وجود نمی‌آید.

انتهای خبر