تجمع کارگران شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی در مقابل استانداری +تصاویر

تعداد زیادی از کارگران شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی در مقابل استانداری آذربایجان شرقی تجمع کردند. به گزارش اعتدال پرس ، از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۳۰ فروردین، تعداد زیادی از کارگران شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران در مقابل استانداری تجمع کردند. دلیل این تجمع نارضایتی از پرداخت حقوق و بحث و اوضاع […]

image_pdfimage_print

تعداد زیادی از کارگران شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی در مقابل استانداری آذربایجان شرقی تجمع کردند.

به گزارش اعتدال پرس ، از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۳۰ فروردین، تعداد زیادی از کارگران شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران در مقابل استانداری تجمع کردند.

دلیل این تجمع نارضایتی از پرداخت حقوق و بحث و اوضاع مالی این شرکت بود که مدت ۳ ماه می باشد که پرداخت صورت نگرفته و به علاوه عیدی کارگران نیز داده نشده و این کارخانه ۲۷۰ پرسنل دارد.

تجمع کنندگان از مسئولان استان و به ویژه شخص استاندار، انتظار دارند در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی مطالبات آنان بوده و این قشر زحمتکش را یاری کنند.

شایان ذکر است در حال حاضر جمع کثیری از کارگران خیابان مقابل استانداری را با نشستن بر روی آسفالت خیابان بسته اند.

گفتنی است، اعتراضات این کارگران حداقل طی دو سال گذشته مسبوق به سابقه بوده و آنان چندین بار در مقابل کارخانه تراکتورسازی، سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، استانداری آذربایجان شرقی و دفتر امام جمعه تبریز تجمع کرده‌اند که پایگاه خبری اعتدال پرس نیز بار‌ها با انعکاس اخبار متعدد در این خصوص لزوم پیگیری مطالبات قانونی کاگران توسط مسئولان را گوشزد کرده است.

تداوم مشکلات کارخانه ماشین آلات صنعتی(تراکتورسازی) تبریز هم اکنون به یک معضل اساسی برای صنعت و تولید استان آذربایجان شرقی شده است.

شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران در سال ۱۳۸۵ با منفک شدن از مجموعه بزرگ تراکتورسازی، به طور کامل به شرکت سرمایه گذاری ملت فروخته شد، اما به دلیل اینکه مسوولان این شرکت تعهد و تخصص لازم را نداشتند، شرکت را که یکی از موفق‌ترین تولید کنندگان مجتمع تراکتورسازی بود، به ورطه نابودی کشاندند.

مطالب مرتبط با این خبر در اعتدال پرس:

تجمع کارگران تراکتورسازی در مقابل دفتر امام جمعه و استانداری

تصاویر تجمع اعتراضی کارگران تراکتورسازی مقابل استانداری آذربایجان شرقی

 

 

انتهای خبر