عضو شورای شهر تبریز: عملکرد ضعیف مدیران گردشگری آذربایجان‌شرقی قابل توجیه نیست

عضو شورای اسلامی شهر تبریز از عملکرد ضعیف گردشگری استان انتقاد کرد و گفت: چرا مدیران گردشگری ما نتوانسته‌اند برای حضور قطار گردشگران اروپایی در تبریز کاری انجام دهند؟ به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، بهروز خاماچی در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر با انتقاد از عدم توقف قطار گردشگران اروپایی در […]

image_pdfimage_print

عضو شورای اسلامی شهر تبریز از عملکرد ضعیف گردشگری استان انتقاد کرد و گفت: چرا مدیران گردشگری ما نتوانسته‌اند برای حضور قطار گردشگران اروپایی در تبریز کاری انجام دهند؟

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، بهروز خاماچی در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر با انتقاد از عدم توقف قطار گردشگران اروپایی در تبریز و بازدید این گردشگران از شهرهای تهران، شیراز و اصفهان اظهار داشت: چرا مدیران گردشگری شهر ما نتوانسته‌اند برای حضور این گردشگران در تبریز کاری انجام دهند؟خبرگزاری فارس: عملکرد ضعیف مدیران گردشگری آذربایجان‌شرقی قابل توجیه نیست

وی با در خواست از ریاست شورا برای دعوت از مدیرکل این اداره برای حضور در صحن شورا و ارائه توضیحاتی در این مورد گفت: تبریز به لحاظ آثار تاریخی و ظرفیت‌های گردشگری از هیچ کدام از این شهرها چیزی کم ندارد و این مدیران استانی هستند که نتوانسته‌اند در این مورد اقدامات درست را انجام دهند.

عضو کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از صحبت‌هایش به انتقاد از نرده‌های سبز رنگ روبه‌وری فضای سبز دانشگاه تبریز پرداخت و گفت: استفاده از نرده‌های هم‌رنگ با فضای سبز کار نادرستی است و مدیر سازمان زیباسازی باید در این مورد پاسخگو باشد.

گفتنی است، امروز اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز به مناسبت  فرا رسیدن تولد هشتاد سالگی استاد خاماچی، از او تقدیر کردند.

 

انتهای خبر