جدایی غیرمنتظره کرمانی و بازگشت دوباره سهیلا امیری/ انتصاب سرپرست جدید امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی

در ادامه موجه تغییرات در استانداری آذربایجان شرقی، طی حکمی از سوی دکتر جبارزاده سرپرست جدید اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، زهرا کرمانی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی پس از تنها ۴ ماه فعالیت در این سمت کنار گذاشته شد و سهیلا امیری، […]

image_pdfimage_print

در ادامه موجه تغییرات در استانداری آذربایجان شرقی، طی حکمی از سوی دکتر جبارزاده سرپرست جدید اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، زهرا کرمانی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی پس از تنها ۴ ماه فعالیت در این سمت کنار گذاشته شد و سهیلا امیری، مدیرکل سابق این حوزه به عنوان سرپرست از اسماعیل جبارزاده حکم گرفت.

استاندار آذربایجان‌ شرقی سرپرست جدید اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری را در حالی منصوب کرد که روابط عمومی استانداری در خبر خود، هبچ اشاره ای به علت تغییر زدوهنگام زهرا کرمانی مدیرکل جدید المنصوب امور بانوان و خانواده استانداری نکرده است.

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی منصوب شد

اسماعیل جبارزاده با صدور حکمی خانم سهیلا امیری را به سمت سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی منصوب کرد. امیری قبل از کرمانی به مدت یکسال سرپرست این حوزه بود.

در حکم استاندار خطاب به امیری آمده است: با توجه به تجارب و سوابق ارزنده‌تان به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری منصوب می‌شوید. از خداوند متعال موفقیت روزافزونتان را مسئلت دارم.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، سهیلا امیری که در دوره احمد علیرضا بیگی، استاندار سابق آذربایجان شرقی این مسئولیت را از نسرین پیرسمساری تحویل گرفته بود در ۱۶ آذر سال ۹۳ طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی جای خود را به  زهرا کرمانی داده بود.

پایان عمر کوتاه مسئولیت زهرا کرمانی در استانداری آذربایجان شرقی / امیری به سمت قبلی بازگشت

احتمال شرکت در انتخابات مجلس دهم عمده ترین دلیل جدایی ناگهانی کرمانی از این مسئولیت می باشد.

زهرا کرمانی از چهره های اصلاح طلب و دارای ۲۳ سال سابقه فعالیت در حوزه امور زنان و تشکل‌های مدنی است و پیش از این در یک دوره ۱۵ ساله در دولت هاشمی و خاتمی مشاور امور بانوان استانداران آذربایجان شرقی بوده است.

گفتنی است، چندروز پیش نیز خبری درخصوص تغییر نسرین پیرسمساری رئیس پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان و مدیرکل اسبق امور بانوان و خانواده استانداری منتشر شد که شنیده ها از احتمال کاندیداتوری وی در انتخابات مجلس حکایت می کند.

پیرسمساری از چهره های اصولگرا و جزو مدیران دولت احمدی نژاد بود.

اخبار مرتبط :

بازگشت مدیرکل سابق به استانداری آذربایجان شرقی بعد از ۹ سال

 

انتهای خبر