موج تغییرات به اداره کل فرهنگ و ارشاد استان نیز رسید/ صفی پور، معاونین خود را دوباره تغییر داد

گویا موج تغییرات و تجدیدنظر در انتصابات قبلی، به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز رسیده و صفی پور در کمتر از یکسال دو معاون خود و یکی از مدیران شهرستان را تغییر داد. به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی،سرپرست جدید معاونت های فرهنگی و اداری […]

image_pdfimage_print

گویا موج تغییرات و تجدیدنظر در انتصابات قبلی، به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز رسیده و صفی پور در کمتر از یکسال دو معاون خود و یکی از مدیران شهرستان را تغییر داد.

به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی،سرپرست جدید معاونت های فرهنگی و اداری مالی این اداره کل منصوب شد.

علی‌اکبر صفی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز در حکمی، محمدحسن چمیده‌فر را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی این اداره کل منصوب کرد.

خبرگزاری فارس: محمدحسن چمیده‌فر سرپرست معاونت فرهنگی ارشاد آذربایجان‌شرقی شد

در این حکم آمده است: نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند منان و با توجه به اصول و سیاست‌های فرهنگی، منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولت تدبیر و امید و با هماهنگی همه بخشهای اداره کل در تمشیت امور به ویژه خدمت به اهالی هنر اقدامات شایسته‌ای را شاهد باشیم.

موفقیت جنابعالی را در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی از درگاه خداوند متعال خواهانم.

محمدحسن چمیده‌فر متولد ۱۳۵۳ تبریز و کارشناس ارشد فلسفه‌ی اخلاق است.

وی مسئولیت‌هایی همچون رئیس اداره طرح و برنامه‌ی اداره کل، کارشناس مسئول اطلاعات و تحقیقات، مسئول امور پژوهش استان، معاون اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز، پژوهشگر برتر حوزه فرهنگ و هنر در سال ۸۸، فعالیت در صدا و سیمای مرکز استان و فعالیت در معاونت فرهنگی شهرداری تبریز را در کارنامه‌ی فعالیت خود دارد.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، پیش از این، الیاس گندمی این مسئولیت را بر عهده داشت که ابتدای دی ماه سال ۹۳ طی حکمی از سوی  صفی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل منصوب شده بود.

گندمی که اهل ارومیه بود همزمان با شروع تعطیلات نوروزی بنا به دلایل نامعلومی، تبریز را به مقصد ارومیه ترکفته و دیگر بازنگشت.

انتصاب سرپرست معاونت اداری و مالی ارشاد آذربایجان‌شرقی

علی افشنگی به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

امروز همچنین طی حکمی از سوی دکتر علی‌اکبر صفی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی افشنگی به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل منصوب شد.

در این حکم آمده است: با توجه به تجارب ارزشمند شغلی و شایستگی جنابعالی،‌به استناد ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و با حفظ پست سازمانی به موجب این ابلاغ به سرپرستی معاونت اداری و مالی منصوب می‌شوید. انتظار است با رعایت چارچوب‌های قانونی و مقررات اداری مالی در راستای سازماندهی نیروها و منابع سازمانی و اجرای پروژه‌های عمرانی اداره کل موفق و سربلند باشید.

علی افشنگی متولد ۱۳۵۱ تبریز و کارشناس مدیریت و برنامه‌ریزی است. وی پیش از این کارشناس برنامه و بودجه و رئیس اداری مالی اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود.

گفتنی است پیش از این، “نعمت‌اله پایان ” این مسئولیت را بر عهده داشت که ۱۰ اردیبهشت سال ۹۳ طی حکمی از سوی دکتر “علی‌اکبر صفی‌پور” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل منصوب شده بود.

صفی پور همچنین امروز طی حکمی خانم جنابیه را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا و بجای جعفر آقایی که چندما پیش عهده دار این سمت شده بود، منصوب کرد.

مطالب مرتبط با این خبر در اعتدال پرس:

خانه تکانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان / انتصاب دو معاون جدید

تفکیک معاونت فرهنگی و هنری و ۲ انتصاب جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی

 

 

انتهای خبر