اختلاف در حزب نوپای “ندای ایرانیان” در تبریز/ استعفای عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان شاخه آذربایجان شرقی

مهدی طالبی فعال اصلاح طلب استان آذربایجان شرقی و از اعضای ستاد دکتر روحانی در استان، از عضویت در شورای مرکزی شاخه استانی حزب ندای ایرانیان استعفا داد. به گزارش اعتدال پرس، مهدی طالبی فعال سابق دانشجویی و اصلاح طلب استان که به عنوان شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در استان آذربایجان شرقی معرفی گردیده […]

image_pdfimage_print

مهدی طالبی فعال اصلاح طلب استان آذربایجان شرقی و از اعضای ستاد دکتر روحانی در استان، از عضویت در شورای مرکزی شاخه استانی حزب ندای ایرانیان استعفا داد.

به گزارش اعتدال پرس، مهدی طالبی فعال سابق دانشجویی و اصلاح طلب استان که به عنوان شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در استان آذربایجان شرقی معرفی گردیده بود، استعفا داد.

این فعال اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار امید تبریز گفت: دلیل عمده ی استعفای بنده از حزب ندای ایرانیان شاخه استان آذربایجانشرقی، عدم تاثیر گذاری و نیز عدم هماهنگی مجموعه استانی این حزب می باشد.استعفای مهندس مهدی طالبی از شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان شاخه استان آذربایجانشرقی

وی در ادامه افزود: علیرغم  اینکه حزب ندای ایرانیان با هزار امید و آرزو در جهت سازمان یابی مجدد نیروهای جوان اصلاح طلب ایران شکل گرفت، اما متاسفانه به نظر می رسد شاخه ی استانی آن با تاثیر پذیری از محفل های دیگری که نتوانسته اند از دایره ی انحصاری خود بیرون آیند، کارکرد اصلی آنرا که جذب حداکثری می باشد، فدای تمامیت خواهی خود خواهند کرد.

مهدی طالبی در خاتمه ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای دوستانش در این حزب گفت: انشاا… در مجموعه دیگری و یا به صورت فردی تاثیر گذار بوده و بتوانم برای کشور عزیزم ایران اسلامی و منطقه آذربایجان مفید باشم.

بعد از کارگزاران ندا هم در تبریز شاخه دار شد/ حسابگر مسئول شاخه استانی نسل دوم اصلاح طلبانگزارش اعتدال پرس حاکی است، تشکیل حزب نوپا و جوانگرای “ندای ایرانیان” که تحت عنوان نسل دوم اصلاح اطلبان ایران از سال پذشته پا به عرصه فعالیت گذاشته بود، از همان ابتدا با استقبال منفی چهره های تاثیرگذار و بزرگان اصلاح طلب مواجه شد و به نظر می رسد  شاخه استانی این حزب در آذربایجان شرقی نیز نتوانسته حضور جدی خود را به نمایش بگذارد.

 

مطالب مرتبط با این خبر در اعتدال پرس:

دومین حزب اصلاح طلب استان نیز شورای مرکزی خود را معرفی کرد/ آغاز فعالیت رسمی ندا “نسل دوم اصلاح طلبان”در آذربایجان شرقی

 

انتهای خبر