برنامه سفر فردای ولایتی به تبریز/ آیا خروجی ائتلاف سه گانه در تبریز اعلام می شود؟

علی اکبر ولایتی، کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان فردا مهمان تبریز خواهد بود ابراهیمی سنایی، رئیس ستاد عالی حمایتهای مردمی ولایتی در استان ضمن اعلام این خبر گفت: حمایت های خوبی در سطح استان از آقای دکتر ولایتی شکل گرفته است و درخواست های مکرر هوادارن موجب سفر ایشان به تبریز علی رغم سفر […]

image_pdfimage_print
علی اکبر ولایتی، کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان فردا مهمان تبریز خواهد بود

ابراهیمی سنایی، رئیس ستاد عالی حمایتهای مردمی ولایتی در استان ضمن اعلام این خبر گفت: حمایت های خوبی در سطح استان از آقای دکتر ولایتی شکل گرفته است و درخواست های مکرر هوادارن موجب سفر ایشان به تبریز علی رغم سفر قبلی شده است.

جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان‌ شرقی و تعدادی از تشکل های سیاسی اصولگرا ضمن انتشار بیانه هایی به اعلام حمایت از ولایتی پرداخته اند.

ولایتی صبح فردا پس از ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز مورد استقبال هوادارن خود قرار خواهد گرفت.

وی همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و سخنرانی در جمع هواداران خود را در برنامه سفر به تبریز دارد.

مسئولین ستاد ولایتی در استان سالن اجتماعات مصلی تبریز و ساعت 10 صبح را برای دیدار هواداران با علی اکبر ولایتی در نظر گرفته اند.

ابراهیمی سنایی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد نتیجه ائتلاف سه گانه پس از انصراف حداد عادل و عارف گفت: جلسه ای برای تعیین استراتژی بعد از ظهر فردا تشکیل شده و با توجه به شرایط موجود تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس ستاد ارتباطات مردمی رضایی در آذربایجان‌شرقی گفت: محسن رضایی کاندیدای ریاست جمهوری در آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در سفر یک روزه چهارشنبه وارد تبریز می‌شود.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر نیوز، حبیب آذرنیا امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: دکتر رضایی روز چهارشنبه 22 خرداد ساعت 16 بعد از ظهر در میان استقبال مردم قدرشناس آذربایجان شرقی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خواهد شد و در ساعت 17 در سالن ستارخان تبریز بالاتر از یکه دکان‌ها در اجتماع باشکوه مردم قدرشناس آذربایجان سخنرانی و دیدار خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور دکتر رضایی در مناطق زلزله‌زده در سال 91 و همدردی با مصیبت‌دیدگان این حادثه غم‌انگیز و شرکت در نخستین مسابقه آسیایی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، روحانیون، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارمندان و کارگران، دانشجویان، جوانان و بازنشستگان و اصناف می‌خواهم برای قدردانی از کسی که در شادی و غم آذربایجان شریک بوده از این کاندیدا استقبال کنند.

وی ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم برای حمایت‌های خود از دکتر رضایی افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای حفظ خون شهدا با حضور فعالانه در ستادهای مردمی دکتر رضایی حمایت‌های معنوی و مادی از یادگار شهدا و همرزم شهیدان باکری، شفیع‌زاده، تجلایی و یاغچیان اعلام کرده‌اند.

آذرنیا گفت: بنابر آخرین نظر سنجی‌ها پیشتازی محسن رضایی در رقابت‌های انتخاباتی بعد از مناظره‌های تلویزیونی محسوس است.

انتهای خبر