روایت نماینده اسبق تبریز از چالشهای پیش روی اصلاح طلبان و آغاز فعالیت نیروهای طرفدار احمدی‌نژاد در تبریز برای انتخابات مجلس

نماینده سابق تبریز فعالیت با تایید خبر اغاز فعالیت نزدیکان محمود احمدی نژاد در تبریز گفت: یکی از مدیران سرشناس دولت پیش مدیریت فعالیت در این شهر را بر عهده دارد. به گزارش اعتدال پرس، شکور اکبرنژاد نماینده پیشین مجلس گفت: در صورتی که افراد مناسبی در بین اصلاح‌طلبان وجود داشته باشند٬ کاندیدای انتخابات آینده […]

image_pdfimage_print

نماینده سابق تبریز فعالیت با تایید خبر اغاز فعالیت نزدیکان محمود احمدی نژاد در تبریز گفت: یکی از مدیران سرشناس دولت پیش مدیریت فعالیت در این شهر را بر عهده دارد.

به گزارش اعتدال پرس، شکور اکبرنژاد نماینده پیشین مجلس گفت: در صورتی که افراد مناسبی در بین اصلاح‌طلبان وجود داشته باشند٬ کاندیدای انتخابات آینده نخواهم شد و در حال حاضر تصمیم قطعی برای ورود به انتخابات ندارم.

وی تاکید کرد: کاندیداهای اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی با یک مشکل دو پهلو مواجه هستند؛ از یک سو افراد شناخته شده‌ای وجود دارند که ممکن است در نهادهای نظارتی برای آنان مشکلاتی به وجود بیاید و از طرف دیگر افراد فرهیخته‌ای هستند که احتمالا صلاحیتشان احراز خواهد شد٬ اما شهرت کافی برای رای آوردن را ندارند.

این فعال سیاسی نبود ساختار حزبی در کشور را یکی از مشکلات سیاست ایران برشمرد و گفت متاسفانه انتخابات هم استانی نشد و هم چنان در شهرهای کوچک روابط خانوادگی و مسائلی از این دست در انتخابات تعیین کننده است و افراد با شعارهای بی پشتوانه و پول خرج کردن وارد عرصه انتخابات می‌شوند. چنین افرادی به جای آنکه به مشکلات کشور فکر کنند بیشتر به دنبال حضور در مراسم ختم و افطاری و استقبال از مسافران مکه و کربلا هستند.

نماینده اسبق تبریز تصریح کرد: فعالیت نیروهای طرفدار احمدی‌نژاد در تبریز به رهبری یکی از مدیران شناخته شده دولت دهم برای انتخابات مجلس آغاز شده است.

اکبرنژاد افزود: به دلیل منابع مالی مناسب آنها٬ در برخی مکان‌های خاص طرفدارانی دارند که به همین دلیل به آنها رای می‌دهد. با این حال اصلاح‌طلبان باید در انتخابات شرکت کنند تا دست دولت را بگیرند٬ نه پای دولت را و افرادی تاثیرگذار در سرنوشت مردم باشند.

منبع: ایلنا
انتهای خبر