خیابان های تبریز غرق در جشن و شادی هواداران روحانی/ جشن پیروزی روحانی عصر فردا در تبریز

به دنبال اعلام رسمی پیروزی حسن روحانی در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری هواداران وی در خیابان های تبریز به شادی و سرور پرداختند. به گزارش اعتدال پرس، دقایقی پس از آنکه وزیر کشور از پیروزی حسن روحانی با کسب اکثریت مطلق آرا خبر داد، تعداد کثیری از مردم تبریز تا پاسی از شب با […]

image_pdfimage_print

به دنبال اعلام رسمی پیروزی حسن روحانی در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری هواداران وی در خیابان های تبریز به شادی و سرور پرداختند.

به گزارش اعتدال پرس، دقایقی پس از آنکه وزیر کشور از پیروزی حسن روحانی با کسب اکثریت مطلق آرا خبر داد، تعداد کثیری از مردم تبریز تا پاسی از شب با حضور در خیابانها این پیروزی را جشن گرفتند.

چهارراه آبرسانی ،خیابان امام(ره) ، میدان جهاد(نصف راه) و خیابان های اصلی شهر مملو از خودروهایی بود که با به صدا در آوردن بوق خودروهای خود و تکان دادن پارچه های بنفش رنگ شادی خود را به دیگران نشان می دادند بطوریکه ترافیک شدید در خیابانهای تبریز حاکم شد.

شادی کنندگان که اغلب دختران و پسران جوان می باشند در تجمعات کوچک شعارهایی در حمایت از رئیس جمهور منتخب سر داده  و حتی در برخی میادین همچون ولیعصر به رقص و پایکوبی در خیابان پرداختند.

این گزارش حاکی است، رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در آذربایجان شرقی از برگزاری برنامه تقدیر و تشکر از فعالان ستاد انتخاباتی و رای دهندگان به آقای دکتر روحانی در محل سالن ورزشی پورشریفی تبریز خبر داد و ساعت 18 عصر فردا( یکشنبه) را زمان برگزاری این برنامه عنوان کرد.

حسینی از تمامی مردم تبریز خواست با حضور در این مراسم جشن گون ضمن تجدید عهد با رئیس دولت یازدهم، همدیگر را در سرور این پیروزی سهیم کنند.

این نماینده مجلس ششم از هواداران حجت الاسلام روحانی خواست با احترام به همه مردم کشور اعم از رای دهندگان به کاندیدای برنده و یا سایر نامزدها با حضور در این برنامه بار دیگر محبوبیت رئیس جمهور منتخب مردم را به رخ دشمنان بکشند.

انتهای خبر