پشت پرده انتخابات تبریز چه می گذرد!؟ ؛ تاخیر ابهام آمیز در اعلام نتایج شورای شهر تبریز

در حالیکه نزدیک به 48 از پایان رای گیری در انتخابات شورای شهر تبریز می گذرد، هنوز نتایج نهایی این انتخابات جمع بندی و نهایی نشده است و روسای هیئت اجرایی و نطارت انتخابات تبریز هر کدام تاریخ متفاوتی را برای اعلام نتایج نهایی این انتخابات بیان می کنند. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، این […]

image_pdfimage_print

در حالیکه نزدیک به 48 از پایان رای گیری در انتخابات شورای شهر تبریز می گذرد، هنوز نتایج نهایی این انتخابات جمع بندی و نهایی نشده است و روسای هیئت اجرایی و نطارت انتخابات تبریز هر کدام تاریخ متفاوتی را برای اعلام نتایج نهایی این انتخابات بیان می کنند.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، این در حالیست که برخی شنیده ها و تاخیر غیر معقول در اعلام نتایج آراء موجب نگرانی و اعتراض بسیاری از کاندیداها و نیز افکار عمومی شده است بطوریکه عدم اطلاع رسانی مشخص و رسمی از سوی دست اندرکاران انتخابات تبریز سبب تشدید این ابهامات شده است.

ابهام و عدم اطلاع رسانی شفاف موجب شده تا امروز در برخی سایت های خبری محلی اطلاعات غیر مستندی از نتایج آرا و اسامی نامزدهای پیشتاز منتشر شود که البته با تکذیب برخی مسئولین امر همراه شد.

امروز همچنین دبیر هیئت نظارت انتخابات استان در خبری ابهام آمیز از بازشماری آراء در تبریزخبر داد و در حالیکه فرماندار تبریز روز سه شنبه را زمان اعلام نتایج نهایی بیان کرده بود، تصریح کرد در روز دوشنبه نتایج رسمی اعلام خواهد شد.

گفتنی است تاخیر در اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تبریز در حالی است که طبق اعلام مسئولین انتخابات در تهران، تا آخر وقت امروز یکشنبه نتایج نهایی شورای شهر تهران اعلام خواهد شد.

آخرین خبر تکمیلی:

 اسامی ۱۶ نامزد حائز بیشترین آراء از ۴۰۵ صندوق رای شمارش شده تا عصر امروز از جمع ۶۶۰ صندوق رای در حوزه انتخابیه شهر تبریز از سوی فرماندار تبریز به شرح زیر اعلام شد:

به گزارش اعتدال پرس، طبق اعلام فرماندار تبریز، قرار است در بخش خبر ساعت ۲۳ شبکه استانی صداوسیما لیست تکمیلی ۲۸ نامزد پیشتاز از جمع صنوق های شمارش شده تا آخر وقت امشب به طور مشروح اطلاع رسانی شود.

۱- شهرام دبیری ۶۸۲۲۷

۲- احتشام حاجی‌پور ۳۵۶۶۱

۳- اسماعیل چمنی ۳۵۴۸۵

۴- بهروز خاماچی ۳۰۸۶۸

۵- المیرا خاماچی ۲۰۹۸۲

۶- اکرم حضرتی ۲۰۹۸۲

۷- جواد ششگلانی ۲۰۷۱۹

۸- سعید محدث ۲۰۶۵۹

۹- اصغر عابدزاده ۲۰۰۸۸

۱۰- حبیب شیری‌آذر ۱۹۲۹۷

۱۱- علی شیاری ۱۸۲۰۸

۱۲- علیرضاباغبان ۱۷۴۹۳

۱۳- محمدحسن جعفری ۱۷۱۷۵

۱۴- محمد حسین اسوتچی ۱۶۶۵۵

۱۵- جعفر مدبر ۱۶۱۷۲

۱۶- داوود امیر حقیان ۱۶۰۳۷

رئیس ستاد انتخابات تبریز با بیان اینکه شهر تبریز در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز ۲۱ نماینده اصلی و ۸ عضو علی‌البدل خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد تا ساعاتی دیگر اسامی ۲۱ نفر عضو شورای اسلامی شهر تبریز اعلام و نهایی شود.

انتهای خبر