نظر جعفری درخصوص کم فروشی بازیکنان تراکتور مقابل سپاهان!/ تشریح برنامه های تراکتور برای بازی در رشت و عربستان

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد شایعات در مورد کم کاری چند بازیکن تراکتورسازی مقابل سپاهان به دلیل مطالبات‌شان گفت: این شایعات نگرانی هواداران تیم تراکتورسازی را به دنبال داشته و نمی‌توان هنوز در این مورد نظری داد. محمدحسین جعفری اظهار کرد: بازی تیم تراکتورسازی تبریز با سپاهان اصفهان که منجر به باخت تیم ما […]

image_pdfimage_print

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد شایعات در مورد کم کاری چند بازیکن تراکتورسازی مقابل سپاهان به دلیل مطالبات‌شان گفت: این شایعات نگرانی هواداران تیم تراکتورسازی را به دنبال داشته و نمی‌توان هنوز در این مورد نظری داد.

محمدحسین جعفری اظهار کرد: بازی تیم تراکتورسازی تبریز با سپاهان اصفهان که منجر به باخت تیم ما شد به تاریخ پیوست، اما دلایل این باخت به دلیل تعطیلات نوروزی هنوز بررسی نشده است.

وی در مورد شایعات مطرح شده در مورد کم کاری چند بازیکن تراکتورسازی مقابل سپاهان به دلیل مطالبات‌شان گفت: این شایعات نگرانی هواداران تیم تراکتورسازی را به دنبال داشته و نمی‌توان هنوز در این مورد نظری داد، هر چند مصاحبه محمد ابراهیمی صحت این اخبار را تقویت می‌کند، اما باید حرف‌های وی و سایر بازیکنان تیم را نیز شنید و بعد قضاوت کرد.

جعفری گفت: نگرانی تماشاگران تراکتورسازی از بازیکنان این تیم است نه باشگاه.

وی گفت: پرداخت مطالبات تیم تراکتور سازی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد بوده و تیم هایی که پایین‌تر از ۵۰ درصد از قراردادهایشان را پرداخت کرده‌اند در صدر قرار دارند و مسلما تماشاگران چنین حرف‌هایی را از بازیکنان تیم تراکتورسازی قبول نخواهند کرد.

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز از پرداخت بخشی دیگری از مبالغ قرارداد بازیکنان این تیم در آینده نزدیک خبر داد.

شرایط قهرمانی سخت شد
مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز شرایط قهرمانی تیمش را بعد از دو باخت به تیم‌های استقلال و سپاهان سخت ذکر کرد و افزود: با اینکه شرایط قهرمانی سخت شده است، اما هنوز هیچ چیز قابل پیش‌بینی نبوده و در چهار هفته باقیمانده این رقابت های هر احتمالی وجود دارد.

جعفری از آغاز تمرینات این تیم از روز شنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم تراکتورسازی برای دو بازی آینده خود مقابل تیم‌های داماش گیلان و الشباب عربستان آماده می‌شود و امیدواریم با کسب نتایج خوب در این دو بازی دل هواداران خود را شاد کنیم.

تراکتور به تبریز باز نمی‌گردد
وی افزود: به دلیل فرصت کم بعد از بازی داماش، تیم تراکتورسازی به تبریز بازنگشته و برای بازی الشباب از تهران روانه عربستان خواهیم شد.

تیم تراکتورسازی تبریز روز پنج شنبه هشتم فروردین در نخستین بازی لیگ برتر در سال جدید مهمان تیم داماش گیلان است. این تیم روز سیزده فروردین نیز از سری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در عربستان به مصاف الشباب این کشور خواهد رفت.

تراکتورسازی تبریز در حال حاضر با ۵۵ امتیاز تیم سوم لیگ برتر بوده و در گروه اول لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا نیز با ۴ امتیاز در صدر قرار دارد.

انتهای خبر