رقابت فشرده بزرگان اقتصادی استان به پایان رسید/ حسن زاده، رئیس اتاق بازرگانی تبریز شد

پس از کش و قوس های فراوان و رقابت فشرده مدعیان سودای ریاست بزرگترین پارلمان بخش خصوصی استان، رئیس جدید اتاق بازرگانی تبریز به نام صمد حسن زاده ثبت شد. به گزارش اعتدال پرس، یونس ژائله که با تشکیل ائتلاف تبریز۲۰۲۰ و تبلیغات رسانه ای و میدانی گسترده، درصدد رهبری اتاق تبریز برآمده بود، نتوانست […]

image_pdfimage_print

پس از کش و قوس های فراوان و رقابت فشرده مدعیان سودای ریاست بزرگترین پارلمان بخش خصوصی استان، رئیس جدید اتاق بازرگانی تبریز به نام صمد حسن زاده ثبت شد.

به گزارش اعتدال پرس، یونس ژائله که با تشکیل ائتلاف تبریز۲۰۲۰ و تبلیغات رسانه ای و میدانی گسترده، درصدد رهبری اتاق تبریز برآمده بود، نتوانست اکثریت ترکیب اتاق را بدست آورد و در رقابت نهایی برای تعیین ریاست اتاق ناکام ماند.

از یونس ژائله و جمشید برزگر به عنوان کاندیداهای مطرح ریاست این اتاق در کنار صمد حسن زاده نام برده می شد که با توافق به عمل آمده جمشید برزگر به عنوان نائب رئیس و حسن زاده به عنوان رئیس اتاق تبریز انتخاب شدند.

صبح امروز سه شنبه با حضور اکثریت هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، اولین جلسه این اتاق در سال ۹۴ به منظور انتخاب هیئت رئیسه جدید برگزار شد و در این نشست که در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، “صمد حسن زاده” به عنوان رئیس، “ابوالفتح ابراهیمی” و “جمشید برزگر” به عنوان نواب رئیس، “رسول بیوک” به عنوان خزانه دار و خانم “سونیا اندیش” به عنوان دبیر هیات رئیسه انتخاب شدند.

این گزارش می افزاید، در این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی تبریز به واسطه رسانه ای شدن موضوع استقبال بی نظیری از آن صورت گرفت که در تاریخ انتخابات اتاق بازرگانی تبریز بی سابقه بود. در این انتخابات ۵۶۱ نفر از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز آرای خود را به صندوق انداختند.

ترکیب هیات رئیسه اتاق بازرگانی تبریز مشخص شد/صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی تبریز شد

هیات نمایندگان این دوره از اتاق تبریز در بخش صنعت متشکل از آقایان یونس ژائله، رسول بیوک، علی سالک نجات، پرویز بیوک و سید باقر شریف زاده و در بخش بازرگانی متشکل از مسعود بنابیان، قاسم قویدل، سونیا اندیش، اسماعیل چمنی و رضا کامی است.

همچنین در بخش معدن آقایان صمد حسن زاده و جمشید برزگرو نیز در بخش کشاورزی آقایان ابوالفتح ابراهیمی، علیرضا آقابالایی و پرویز کلینی عضو هیات نمایندگان اتاق کهن تبریز هستند.

گفتنی است پیش از این حاج رحیم صادقیان به مدت بیش از سه دهه ریاست اتاق بازرگانی تبریز را در دست داشت که در این دوره از انتخابات کاندیدا نشد و خود را بازنشسته کرد.

مطالب مرتبط با این خبر:

– اختصاصی اعتدال پرس: آمار نهایی انتخابات اتاق بازرگانی تبریز اعلام شد/ ائتلاف بزرگ فعالان اقتصادی به رهبری جمشید برزگر، حائز اکثریت آرا شدند

– کاندیدای اصلی ریاست اتاق بازرگانی تبریز کیست؟/ برزگر، نامی آشنا در صنعت تبریز و ایران

 

انتهای خبر