اظهارات متهم شماره یک توطئه در دربی تبریز

مدافع تبریزی تراکتوری‌ها گفت: «مشکل خانوادگی داشتم و به خاطر همین هم به تهران آمدم. چون بازی با استقلال را نمی‌خواهم از دست بدهم و الان دارم برمی‌گردم.» به گزارش اعتدال پرس به نقل از جام نیوز، بعد از تساوی دربی تبریز، تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی که انگار از نتیجه راضی نبود، به انتقاد از […]

image_pdfimage_print

مدافع تبریزی تراکتوری‌ها گفت: «مشکل خانوادگی داشتم و به خاطر همین هم به تهران آمدم. چون بازی با استقلال را نمی‌خواهم از دست بدهم و الان دارم برمی‌گردم.»

به گزارش اعتدال پرس به نقل از جام نیوز، بعد از تساوی دربی تبریز، تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی که انگار از نتیجه راضی نبود، به انتقاد از بعضی بازیکنان تیمش پرداخت که یکی از آنها حبیب گردانی بود.

بازیکنی که به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند اما اولیویرا طوری در مورد این بازیکن صحبت کرده بود که انگار گردانی عمدا نخواست به این بازی برسد.

گردانی در مورد حرف‌های تونی، شرایط خودش و تراکتورسازی توضیح می‌دهد.

* چطور شد که به بازی با گسترش فولاد تبریز نرسیدی؟

– من در تمرینات مصدوم شده بودم و الان دارم فیریوتراپی می‌کنم تا به بازی حساس مقابل استقلال برسم.

* کی و چطور مصدوم شدی؟

– ۲ روز مانده بود به بازی با گسترش فولاد، در تمرین رباط پایم کش آمد و قرار است تا پنج‌شنبه فیریوتراپی انجام دهم تا شرایط بازی پیدا کنم.

* برای فیریوتراپی به تهران آمده بودی؟

– نه، تهران کار واجب داشتم و به خاطر اینکه تیم رفته بود به دوبی آمدم تا کارم را انجام دهم. الان دارم برمی‌گردم تبریز تا فیریوتراپی‌ام را دنبال کنم.

* اما انگار این مصدومیت تونی را خیلی ناراحت کرده بود. طوری که در کنفرانس خبری خود به گلایه از شما پرداخت…

– من با تیم نمی‌توانم باشم. با این پایم چطور می‌توانستم بروم دوبی. باور کنید پایم را نمی‌توانم روی زمین بگذارم. از حرف تونی هم به خاطر همین خیلی ناراحت شدم. انگار نه انگار که من مصدوم شدم. طوری حرف زد که به نظر می‌رسد من عمدا مصدوم شدم. در حالی که الان وضعیت بدی دارم و خدا می‌داند که پایم را نمی‌توانم روی زمین بگذارم.

* به هر حال تونی گفته بود که نمی‌داند چه مصدومیتی داری که ۳ روز در تمرینات غایب بودی. مگر با تونی برای نرفتن به تمرینات هماهنگ نکردی؟

– نه، چون دکتر تیم در جریان است اما با خودش صحبت نکردم.

* اما سرمربی تیم باید بداند بازیکنش چه وضعیتی دارد…

– خودش دید من مصدوم شدم و نمی‌توانم بازی کنم. ضمن اینکه مشکل خانوادگی داشتم و به خاطر همین هم به تهران آمدم و الان دارم برمی‌گردم. چون بازی با استقلال مهم است و نمی‌خواهم آن را از دست بدهم. نمی‌دانم تونی پیش خودش چه فکری کرده که اینطور حرف زده! چه فکری کرده خودش می‌داند و خدایش اما دکتر تیم در جریان همه اتفاقات است و بعد از سفر دوبی باید بروم ببینم چه صحبت‌هایی رد و بدل شده. با این وضعیت اگر صلاح بدانند می‌مانم اما اگر نخواهند هم می‌روم. با این صحبت‌هایی که تونی کرده واقعا نمی‌دانم چه بگویم. بهتر است که خود تونی دلیل حرف هایش را توضیح دهد چون وضعیت من کاملا شفاف است.

* دلیل استقبال کم تماشاگران در دربی تبریز چه بود؟

– نمی دانم دیگر باید چه کار کنیم که هواداران به ورزشگاه بیایند. ما صدرنشین جدول و شانس اصلی قهرمانی هستیم و نیاز به حمایت هواداران داریم. امیدوارم هم در تهران و هم در تبریز در ۲ بازی آینده ما را حمایت کنند تا جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببریم.

* گفته می شد گسترش فولاد در دربی تبریز به همشهری اش برای قهرمانی اجازه پیروزی می دهد.

– دیدید که هر ۲ تیم چه فوتبالی را ارائه دادند و این شایعات هم رد شد. در فوتبال چه تیمی به آن یکی راه داده که این دومین بارش باشد؟ به نظرم مطرح کردن این صحبت ها بچه گانه است.

* فکر می‌کنی تراکتورسازی چقدر شانس قهرمانی دارد؟

– ما هفته آینده با استقلال بازی داریم. استقلال در تهران بازی می‌کند و تیم بزرگی است اما ما هم هواداران زیادی داریم. من فکر می‌کنم اگر استقلال را ببریم قهرمان می‌شویم.

* اما بازی آخرتان با نفت تهران است که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آید.

– اگر ما بتوانیم استقلال را ببریم بازی بعدی مقابل نفت خیلی مهم نیست. چون ما در خانه بازی می‌کنیم و هواداران زیادی داریم. پس می‌رویم که استقلال را شکست بدهیم و جام را برای اولین بار به تبریز ببریم.

* به جز نفت، سپاهان هم شانس زیادی برای قهرمانی دارد که نباید از آن هم غافل شد.

– سپاهان و نفت تیم‌های خوبی هستند که شانس خوبی دارند اما ما صدرنشین هستیم. به نظر من تراکتورسازی مقابل گسترش خوب بازی نکرد. البته بازیکن نیست و دست تونی خالی است اما با این بازیکنان می‌شد گسترش فولاد را شکست داد. به هر حال این بازی گذشت اما امیدوارم در ۲ بازی آینده پیروز شویم و قهرمانی را به دست بیاوریم.

* نظرت درباره آخرین دیدار تراکتورسازی در آسیا و رویارویی با الاهلی امارات چیست؟

– ما از این رقابت ها حذف شده ایم و دیگر این مسابقات برای ما مهم نیست. هر نتیجه ای هم در این دیدار به دست بیاید،‌ نباید تاثیری در تیم ما داشته باشد چون هدف اصلی ما لیگ برتر است. حتی کادر فنی می تواند به یکسری از بازیکنان برای این دیدار استراحت بدهد تا برای بازی با استقلال آماده باشند.

* گفتنی است، روزنامه ایران ورزشی نیز امروز(یکشنبه) در گزارشی با عنوان سایه توطئه بر دربی تبریز ، مصدومیت سه بازیکن تراکتورسازی در شب بازی با گسترش را سوال برانگیز توصیف کرده بود.

تراکتورسازی در صورتی که بازی روزجمعه گذشته خود مقابل گسترش فولاد را درهفته بیست وهشتم با پیروزی پشت سرمی گذاشت می توانست خیالی آسوده تر برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد، اما با قبول تساوی مقابل این تیم رده یازدهمی قهرمانی اش در این لیگ به خطر افتاد.

انتهای خبر